Ősszel bemutatkozik az új Renault Megane, a francia gyár pedig egy különleges modellel búcsúztatja a jelenlegi változatot.

A piros-fekete fényezéssel készülő Megane természetesen a legerősebb RS-változaton nyugszik, de annál is többet tud. 225 helyett 250 lóerőre növelték a 2,0 literes turbómotor teljesítményét. Ám nemcsak ettől lesz igazán izgalmas a járgány, hanem a 130 kilós fogyasztókúrától, amit többek között azzal értek el, hogy kidobták a hátsó üléseket is.

Durva kivitellel búcsúzik a Megane 1
Durva kivitellel búcsúzik a Megane 7


Az R26 R, illetve Ultima Edition néven is illetett kocsi így 0,7 másodperccel hamarabb, 5,7 másodperc alatt képes elérni a 100-as tempót. Bár egyelőre erről nincs pontos információ, de a sima R26 236 km/órás tempóját is felülmúlja majd az autó.

Egyedi 18 colos felnik, sportkipufogó és a korábbinál is feszesebb felfüggesztés jár a Renault Sport egyedi munkájáért. A kis sorozatban készülő autó várhatóan az eddigi legdrágább Megane lesz.