Nemrég számoltunk be a világ legerősebb utcai BMW-jéről, a G-Power M5-ről. Mostanra a német tuningcég átültette a technikát az M6-ba is, s hogy igazán aktuális legyen, egy kabriót választottak alapul.

Miután a BMW M5 és M6 ugyanazt a ? kategória legjobb motorjának választott – V10-est kapja, így a teljesítménynövelés alapját adó két kompresszor beépítésével immár viszonylag egyszerű dolguk volt a szakembereknek. 

Viszont ezúttal nem engedték szabadjára a lóerőket, szemben az ötösben elért 730 lóerős teljesítménnyel, az M6-ban csak 635 pacit tereltek össze. Persze ez is 128-cal több, mint a szériaváltozatokban, és ez is sokkal több, mint amire közúton szükség lehet. A feltöltővel megspékelt 5000-es motor nyomatéka 520-ról 600 newtonméterre emelkedett.

Nyáron kellemes
Elölre 380 milliméteres féktárcsa került

Elölre 380 milliméteres féktárcsa került

Elölre 380 milliméteres féktárcsa került


Aki arra számít, hogy a lámpánál lenyomja szériaellenfeleit, az csalódni fog, a G-Power Hurricane (mert így hívják) 4,6 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, 0,2 másodperccel gyorsabb mint a hagyományos változatok. 200-ra pedig már három másodperccel előbb 11,9 másodperc alatt felér. Ami pedig igazán vonzó lehet a sebesség megszállottainak, hogy az elektronika nem szól be 250-nél, ez az M6-os 320 km/órával száguldhat.

Ennek az élménynek persze megkérik az árát, potom 44,6 millió forintnyi eurót kell a G-Power kasszájába befizetni. Ezért a pénzért erősebbre cserélik a fékeket, egyedi spoilerekkel és 21 colos felnikkel is felszerelik az M6-os BMW-t.