Az ősszel bemutatkozó új Golfban Start-Stop rendszer is lesz. Ez automatikusan leállítja a motort, amikor az autó megáll. Így dugóban, piros lámpánál várakozva nem fogyaszt üzemanyagot, amivel megtakarítás érhető el, a felhasználás, illetve a károsanyag-kibocsátás terén is.
Olcsóbb gyártás kell a nagyobb nyereséghez
Olcsóbb gyártás kell a nagyobb nyereséghez
Fotó megosztása:
Az amerikai sivatagban már tesztelik
Az amerikai sivatagban már tesztelik
Fotó megosztása:
Mardnak az alapvető jegyek
Mardnak az alapvető jegyek
Fotó megosztása:
Ez is látványterv
Ez is látványterv
Fotó megosztása:
Túl merész, újra tervezik
Túl merész, újra tervezik
Fotó megosztása:
Háromajtós és kombi is lesz
Háromajtós és kombi is lesz
Fotó megosztása:
Csak turbós motorokkal
Csak turbós motorokkal
Fotó megosztása:
Hamarosan az ötödik is háttérbe vonul
Hamarosan az ötödik is háttérbe vonul
Fotó megosztása:
Tavaly már 25 milliónál járt a Golf
Tavaly már 25 milliónál járt a Golf
Fotó megosztása:
A Golf Plus is utódot kap
A Golf Plus is utódot kap
Fotó megosztása:
A padlólemezét megtartják
A padlólemezét megtartják
Fotó megosztása:
Ma már az új Polo is nagyob az első Golfnál
Ma már az új Polo is nagyob az első Golfnál
Fotó megosztása:
Állítólag ilyen lesz...
Állítólag ilyen lesz...
Fotó megosztása:
Ezek már gyári képek
Ezek már gyári képek
Fotó megosztása:
A lámpákat a rokonoktól kölcsönözték
A lámpákat a rokonoktól kölcsönözték
Fotó megosztása:
Sciroccós belső
Sciroccós belső
Fotó megosztása:
Nem változtattak sokat
Nem változtattak sokat
Fotó megosztása:
Állítólag ilyen lesz…
Ez a technológia szériafelszerelésként kerül majd a Golf zöld változatába, a BlueMotionba, míg a hagyományos modellekhez felárért lehet megvenni. Bár erről egyelőre nincs hivatalos információ, de a Strat-Stop mellé várhatóan fékenergia-visszatápláló rendszer is tartozik majd. Ez a „hagyományos” akkumulátorba gyűjtheti a fékezéskor felszabaduló energiát, amit álló helyzetben, amikor a generátor nem működik, a hifi és a klíma működtetésére lehet használni.
Nemcsak ettől vár jelentős előrelépést a VW az üzemanyag-fogyasztási harcban, de eleve kisebb motorokat tervez a Golf számára. Sőt, az alsó középkategória sikermodellje hibrid kivitelben is elérhető lesz.
Az új Golf októberben a Párizsi Autószalonon mutatkozik be, majd egyes piacokon már év végén, máshol jövő év elején megvásárolható lesz. A Start-Stop rendszert utána a Volkswagen többi modelljében is bevezetik.