A koncepció, majd a prototípus után immár a Lancer ötajós változatának sorozatgyártású kivitelét mutatta be a Mitsubishi.

Az Európában sikeres ferdehátú karosszéria alatt a négyajtós szedán technikája lapul. Háromféle motorral készül a japánok legújabb autója. Az alapváltozatba az általunk is próbált 1,5-ös (109 LE) benzines kerül, aki többe vágyik annak ott az 1,8-as (143 LE).

Ralliart: 240 lóerő négykerék-hajtással
Változtatható a csomagtartó mélysége

Változtatható a csomagtartó mélysége

Változtatható a csomagtartó mélysége


Dízelből egyelőre egyetlen, a Volkswagen 2,0 literes motorja választható. A 140 lóerős gázolajos helyére 2009-ben a Mitsubishi saját fejlesztésű 1,8 literes motorja is csatlakozik. A CX tanulmányban bemutatott dízel 136 lóerőt teljesít.

Nem hiányzik majd a kínálatból a Mitusbishire jellemző sportmodell sem. A Lancer Sportback Ralliart az Evo X-hez képest kissé gyengébb, 240 lóerős motort rejt. A 2,0 literes turbómotor 343 newtonméteres nyomatéka viszont meggyőző, főként, hogy az aktív központi differenciálművel szerelt spéci négykerék-hajtás és a duplakuplungos váltó szerepel a repertoárjában. Az egyszerűbb modellek elsőkerék-hajtással kerülnek forgalomba.

A Lancer ötajtós változatát ősszel a Párizsi Autószalonon mutatják be, ahol további újdonság lesz az Észak-Amerikában már leleplezett Ralliart-kivitel a lépcsőshátúból.