Mikor bemutatta a Yeti tanulmányautót a Skoda, úgy tűnt, hogy csak a Roomster beharangozására készült. Ám időközben kiderült, egyre nagyobb igény van a szabadidő-autókra Európában. Ezért a hagyományos modellekből kialakított terepes járművek (Scout) után egy eleve szabadidő-autónak megálmodott géppel lép piacra a cseh gyártó.
Várhatóan 2009 elején, a Genfi Autószalonon bemutatják a Yeti sorozatgyártású változatát, amely nemcsak formáit, de nevét is átveszi a koncepcióautótól.
Amellett, hogy alapvetően összkerék-hajtásúnak tervezik, lesz egyszerűbb, csak az első kerekekre erőt juttató változat is. A tervek szerint évi 50 ezer fogyhat a Yetiből, az autók nagyrésze 4×4-es lesz.
Az autó gyártásának költséghatékonyságát segíti, hogy a kocsi sok Fabia-, Roomster- és Octavia-részegységet használ majd. A motorok is az ismert elemek közül kerülnek ki. Az 1,4-es és 1,8-as turbós, illetve 1,6-os szívó benzinesek mellett 1,9 és 2,0 literes dízelmotorok kerülnek az Yetibe.