Csődör (Stallion) – ezt a nevet kapta a Hamanntól a legújabb alkotásuk. Az átalakított 911-es Porsche ugyanis minden tekintetben vezérszerepre született. Az 530 lóerős GT2 megjelenéséig a Turbo volt a Porsche első számú autója, most a német tuningcég visszahelyezte az élre a járgányt.

A 3,6 literes boxermotor teljesítményét 480-ról 630 lóerőre növelték. Ehhez a biturbómotor rozsdamentes kipufogót, sportlégszűrőket és katalizátorokat, valamint új motorvezérlést kapott, de a lényeg a két hatalmas turbófeltöltőn van.

Vágott tetős Porsche 1
Vágott tetős Porsche 19


Köszönhetően a plusz 150 lóerőnek, a négykerék-hajtású Porsche gyorsulása frenetikus. A szériaváltozat 3,9 másodperces idejéből további 0,6-et sikerült lefaragni. Mindezt manuális sebességváltóval. Mit tud majd, ha a Porsche új duplakuplungos váltója bekerül a Turbóba? A Hamann Stallion végsebessége szintén kiemelkedő, 359 km/óra.

A normál változat tempóját majd 50-nel megfejelő 911-es nemcsak a motorerőnek köszönheti csúcssebességét, de az átalakított karosszériának is. A Porsche teteje ugyanis az oszlopok és az üvegek megkurtításával 8 centivel alacsonyabbra „süllyedt”. Ezen felül egyedi lökhárítók, felnik kerültek a Turbóra, de a GT2 hátsó szárnyát is megörökölte a sportkocsi. Persze raliautókat idéző tetőnyílás és a felfelé nyíló ajtók sem részei a szériafelszereltségnek.