2008 őszétől jelenik meg a Porsche Design-üzletek, valamint a Clarins Csoport értékesítési hálózatának kínálatában a Porsche első férfi illata. A Porsche Design új férfi illatkollekciójával a klasszikus férfi kiegészítőkből álló termékportfolióját kívánja bővíteni, amely többek között órákat, napszemüvegeket, bőröndöket és táskákat, sport- és divatkollekciókat, valamint elektronikai termékeket tartalmaz.

Az illatsorozat fő terméke a háromféle variációban szereplő parfüm (Eau de Toilette), amelyet borotválkozás utáni testápoló, borotválkozás utáni balzsam, sampon, tusfürdő és stick, illetve spray formájában két dezodor egészít ki.

Egy illatot nehéz értelmezni, ezért inkább szó szerint idézzük a sajtóanyagot:

„A hideg fémes és a meleg, fát idéző stílust ötvöző új illat karakterét három erőteljes kontraszt jellemzi. Az első közvetlen kapcsolatot átható frissesség és hűvösség határozza meg, amely az ?Arctical? nevű, kifejezetten az új férfiillat számára kifejlesztett illatanyag eredménye. Élességét az utána érzékelhető aromás mirtusz és borókaillat tompítja. A pikáns feketebors némi orosz korianderlevéllel és szibériai fenyővel további kontrasztot alkot a hideg, fémes hatással. Melegséget árasztó pacsuliolaj és fenyőbalzsam képezi a jeges karakter harmadik összetevőjét. Mindezeket finom tömjén árnyalat hangsúlyozza.”