A Dacia új ötajtós modelljének, a Sanderónak a megjelenésével a vállalat úgy döntött, kisebb felújításnak veti alá az immár négyéves Logant, így hangsúlyozva testvériségüket.

A négyajtós járgány a Sanderóéra emlékeztető hűtőmaszkot és új jelvényt hordoz, de sokkal inkább felismerhető a megváltozott fényszórókról és lökhárítóról. Utóbbi kevésbé praktikus, miután száműzték róla a masszív védőcsíkot. Az új elem sportosabb, nagyobb nyílásokkal díszítették. 

Megújult a Dacia Logan 1
Megújult a Dacia Logan 21


A jármű hátul is megváltozott, ami az új lámpáknak és csomagtérfedélnek köszönhető, de itt is cserére ítélték a lökhárítót. Az új modelleknél a korábbinál több színből és felnikből választhatunk. Egyes változatokat elöl és hátul is krómcsík díszíti. 

A Sanderóban bevezetett új műszerfalat építették a Loganba is. Biztonságtechnikai szempontból is teljesen más: baleset esetén struktúrájának köszönhetően kevésbé okoz sérülést az elöl ülők térdében. Módosítottak a kapcsolókon és az ajtópaneleken is. Ezentúl világos színben is készülhet a műszerfal, miközben négyféle szövet közül lehet választani az ülések és az ajtók számára. Átalakították a vezető ülésének állítására szolgáló elemeket, és állítható a középső fejtámla a hátsó üléssorban. Ezek mellett bevetésre kerül a Bosch 8.1-es ABS-e, elektronikus fékerőelosztóval és vészfékasszisztenssel.

Megújult a Dacia Logan 22


Továbbra is öt motorral kerül forgalomba, ebből három benzines és kettő dízel. Az 1,4-es benzines 75, az 1,6-os 90 lóerős. A legsportosabb változat a 16 szelepes ezerhatos, amely 105 lóerős motorjával 180 feletti tempóig gyorsíthatja a román kocsit. A legtakarékosabb viszont a gyengébbik 1,5-ös dízel, hiszen a 75 lovas motor vegyes használatban 4,5 liter gázolajjal is megelégszik, igaz, ez csak 0,1 literrel kevesebb, mint az erősebbé (85 LE), amely viszont sokkal dinamikusabb.