A magyarok 60 százaléka autózik, ám arányuk folyamatosan nő – derül ki a Budapest Bank csoport anyavállalatának, a GE Money-nak a kutatásából. A magyarok 62 százaléka naponta kevesebb mint 1 órát tölt az autójában: 20 százalékunk vásárlásra, közel 20 százalékunk munkája során használja a kocsiját.

Az öt európai ország (Csehország, Magyarország, Lengyelország, Románia és Németország) vezetési és autóvásárlási szokásait vizsgáló kutatás szerint a magyarok sem csak közlekedésre használják az autójukat. A hazai vezetők egyötöde szokott enni az autójában, körülbelül 40 százaléka pedig – szabálytalanul – rendszeresen telefonál vezetés közben. A kutatás szerint ebben mi „vezetünk”:

A románok, a magyarok és a németek szívesen flörtölnek vezetés közben. Az ismerkedésnek ezt a formáját leginkább a férfiak művelik, de nálunk például a nők aránya nagyobb a kutatás szerint.

Az autóban való szeretkezés tekintetében 10 százalékkal a magyarok viszik a pálmát: a férfi vezetők 12, míg a női vezetők 9 százaléka vallotta be, hogy előfordult már vele, hogy randevújára a kocsijában került sor.

Forrás: MTI