Az autógyártók rengeteget költenek arra, hogy a járművek utasterétől távol tartsák a zavaró hangokat. Különféle szigetelőanyagok, szövetek, műanyagok, habok és speciális üvegek csökkentik a kintről érkező zajokat.

Bár a Toyota-gyár a Lexus LS-sel már igen magasra helyezte a csendességi mércét, de a japánok tovább mennek, szupercsendes autón dolgoznak. A Toyota a telefonoknál is alkalmazott aktív zajcsökkentéssel akarja még komfortosabbá tenni a járműveit.

Ennek alapja, hogy az autóban számos mikrofont és érzékelőt helyeznek el, főként az érkező zajok közelében, majd a rögzített hangokkal megegyező ellentétes zajt vagy rezgést hoznak létre hangszórókkal. A két frekvencia interferál, és kioltja egymást, azaz megszűnik, így az utasok nem is hallhatják. A Toyota egy külön szenzorral vizsgálja a saját jármű motorját is.

Nem a Toyota az első, amely az aktív zajcsökkentést alkalmazza, a Honda az amerikai piacra gyártott egyes modelljeiben már alkalmazta ezt a technológiát az 1990-es évek közepén.