A Volkswagen slágermodelljének új generációját hivatalosan augusztus második felében mutatják majd be, a nyilvánosság pedig a Párizsi Autószalonon csodálhatja meg először közelről az autót. Ennek ellenére az internetre kiszivárgott képeken már most is megnézhetjük, hogy milyen is lesz a VI-os Golf. A korábbi fantáziarajzok nem sokat tévedtek.
Az új Golf első pillantásra egyébként megszólalásig hasonlít a 2003-ban bemutatott elődre, egyedül a Scriroccótól kölcsönzött első, és a Touaregtől átvett hátsó lámpák jelentenek változást. A Scirocco a beltérben is visszaköszön, a szögletes szellőzőnyílások, és a középkonzol is az említett modellből ismerősek.
Olcsóbb gyártás kell a nagyobb nyereséghez
Olcsóbb gyártás kell a nagyobb nyereséghez
Fotó megosztása:
Az amerikai sivatagban már tesztelik
Az amerikai sivatagban már tesztelik
Fotó megosztása:
Mardnak az alapvető jegyek
Mardnak az alapvető jegyek
Fotó megosztása:
Ez is látványterv
Ez is látványterv
Fotó megosztása:
Túl merész, újra tervezik
Túl merész, újra tervezik
Fotó megosztása:
Háromajtós és kombi is lesz
Háromajtós és kombi is lesz
Fotó megosztása:
Csak turbós motorokkal
Csak turbós motorokkal
Fotó megosztása:
Hamarosan az ötödik is háttérbe vonul
Hamarosan az ötödik is háttérbe vonul
Fotó megosztása:
Tavaly már 25 milliónál járt a Golf
Tavaly már 25 milliónál járt a Golf
Fotó megosztása:
A Golf Plus is utódot kap
A Golf Plus is utódot kap
Fotó megosztása:
A padlólemezét megtartják
A padlólemezét megtartják
Fotó megosztása:
Ma már az új Polo is nagyob az első Golfnál
Ma már az új Polo is nagyob az első Golfnál
Fotó megosztása:
Állítólag ilyen lesz...
Állítólag ilyen lesz...
Fotó megosztása:
Ezek már gyári képek
Ezek már gyári képek
Fotó megosztása:
A lámpákat a rokonoktól kölcsönözték
A lámpákat a rokonoktól kölcsönözték
Fotó megosztása:
Sciroccós belső
Sciroccós belső
Fotó megosztása:
Nem változtattak sokat
Nem változtattak sokat
Fotó megosztása:
Olcsóbb gyártás kell a nagyobb nyereséghez
A VI-os számos motorral érkezik majd, többek között az új 1,6-os TSI-vel, amely 200 lóerőt présel ki magából, és GTI változatba kerülő a 2 literes turbóval, amelybe 240 lovat szuszakoltak bele. A VW természetesen kisebb erőforrásokkal is piacra dobja majd az autót, az 1-1,2 liter közti háromhengeresek nagyjából 75 lóerőt adnak majd.
A BlueMotion verzió az ígéretek szerint 30 százalékkal kevesebbet eszik majd, köszönhetően a módosított sebességváltónak, és az alacsony gördülési ellenállású abroncsoknak. Ne feledkezzünk meg a a tanulmányként már bemutatott dízel-hibrid változatról sem, bár ennek piacra dobásáról konkrétumot még nem lehet tudni.