2010 őszén kompakt szedánt mutat be a Cadillac, amelyet a CTS alá pozícionálnak. Európában jelenleg is van egy hasonló modellje az amerikai gyártónak, a BLS azonban a Saab 9-3 alapjaira épülve született meg, elsőkerék-hajtású kialakításával nem tekinthető igazi konkurenciájának a Mercedes-Benz- és a BMW-modelleknek – magyarázzák egyes szakértők a tengerentúlon a modell nem túl sikeres szereplését.
Persze lehet, hogy a probléma máshol rejtőzik, hiszen az Audinak fronthajtással is sikerül ugyanazt a minőséget hoznia. Mindenesetre a General Motors luxusmárkája, a BLS utódját már az Alpha padlólemezre építi, így az hátsókerék-hajtású lesz. A kisebb fogyasztás és károsanyag-kibocsátás érdekében a négyhengeres motorok lesznek túlsúlyban, de nemcsak nálunk, hanem az USA-ban is.
Egyelőre a menedzserek vizsgálják, szerepeljen hathengeres motor, mert bár az amerikaiknál is egyre fontosabb a fogyasztás, de a négyhengeres motorokról óckodnak.
Arról sem döntöttek egyelőre, hogy megtartsák-e a BLS nevet.