Mostanában több híres sportautómárka szövetkezett szintén jó nevű mobiltelefon-gyártókkal a kocsik nevével fémjelzett exkluzív telefonok megalkotására. Így születtek meg a Ferrari, a Lamborghini, a Porsche, sőt Fiat és Hummer telefonok.

A Nokia mást mond: nem kellenek a hangzatos nevek ahhoz, hogy különleges telefont gyártsunk. Használjunk inkább olyan anyagokat, mint a sportautókban. Így született meg a Nokia 8800, mely a sportautógyártásban ma elterjedt anyagokból – szénszálas burkolat, könnyű titán, rozsdamentes acél és edzett üveg – épül fel.

Sportautó kerék nélkül 1
Sportautó kerék nélkül 9


A 3G-s telefon 4 GB memóriát, 3,2 megapixeles fényképezőt, OLED kijelzőt, és a praktikus „turn to mute” (ha kijelzőjével lefelé fordítjuk, rezgőre kapcsol) funkciót tartalmazza. Nem olcsó, 1600 dollár (257 ezer forint), de még mindig jobban megéri, mint a versenycsengőhangot kínáló 6400 dolláros, limitált Vertu.

Forrás: PDAMánia