Bob Nardelli, a vezérigazgató ugyanakkor elmondta, egyáltalán nem tűztek ki pontos céldátumot az üzlet megkötéséhez, ugyanakkor már van érdeklődő az ikonikus sportkocsi gyártásának átvételére. A tervek szerint 2011-ben zárnák be a detroiti üzemet, addigra kellene vevőt találni.
A Chrysler ezt olyannyira komolyan gondolja, hogy felkérte a Lazard tanácsadó vállalatot, hogy a legjobb üzletet köthessék meg. Várhatóan 100 millió dolláros (16 milliárd forint) áron kelhet el a Viper, amellyel kapcsolatban korábban felmerült, hogy megszüntetnék.
A Bloomberg több amerikai autógyártó manufaktúránál is érdeklődött, köztük a Saleennél, a Panoznál és a Shelbynél, de egyik sem jelezte érdeklődését az üzlet iránt. A Saleennek profilba vágna az átvétel, hiszen az önálló sportkocsigyártással foglalkozó vállalkozás korábban már végezte a sportkocsi összeszerelését, és a cég alelnöke, Chris Theodre részt vett az eredeti Viper tervezésében.
A Viper 1992 óta van a piacon, ahogy a Jeep a terepjárót testesíti meg, úgy a Viper a Corvette-hez hasonlóan az amerikaiaknak a sportkocsi mintaképe. Tavaly nem volt túl jó éve a modellnek, hiszen mindössze 435 darab fogyott, miközben 2003-ban még több mint 2000. Idén egy kicsit javult az üzlet, és júliusig elfogyott 682 darab az immár több mint 600 lóerős sportkocsiból.