Szinte egy időben készült el két neves tuningcég a Mercedes C-osztály legsportosabb, vagy inkább legdurvább változatának „átiratával”. A C63 AMG nem játékszer, hiszen 457 lóerős motorral készül. Na de a tunigcégeknek semmi sem szent, a Brabusnál pedig már kész volt az átalakított AMG motor, csak be kellett szerelni. Sőt még arra is ügyeltek, hogy fenntartsák a hierarchiát, hiszen míg a CLS-ben 550 lóerőt is tud, most csak 530-cal vetik be.
Persze ez a plusz 73 lóerő is megteszi a hatását, hiszen a C-osztály 4,1 másodperc alatt képes nulláról százra gyorsulni, miközben széria testvéreinek 0,4 másodperccel több kell egy ilyen mutatványhoz. A nagyobb teljesítmény a végsebességben is jelentkezik, amit a vevő választhat meg. A gyári tiltást 300 vagy 315 km/óra tolja ki a Brabus. Utóbbihoz azonban hangolható futóművet, illetve 19 colos kerekeket ajánl a cég, hogy elférjenek a hatalmas féktárcsák.
A Renntechnél nincs a Brabusnál látott sorrend, a motort az utolsó cseppig kifacsarják, ahogy tették azt az igazi 722-es SLR McLaren megépítésekor is. Így tehát náluk a 6,2 literes V8-as 548 lóerőt és 693 newtonméteres nyomatékot mutatott a próbapadon.
Hogy ezt elérjék, minden motorhoz egyedi vezérlőprogramot alkotnak, a szerkezet vizsgálata után, illetve versenykipufogót csatolnak hozzá. Ám nemcsak ez utóbbi elemet, de a Renntech által beszerelt állítható futóművet és a fékeket is a versenypályára találták ki eredetileg. Ahol egy ilyen autónak igazából a helye lenne, hiszen a végsebességet itt is 300-ban állapították meg.
A Renntech gépében az a legszebb, hogy a másik német céggel ellentétben ők nem tervezetek hozzá új optikai elemeket. Minden marad a gyári, csak apró feliratok jelzik, hogy ez nem egy széria vas.