Alig másfél évvel a tanulmányautó bemutatása után a Chevrolet bemutatta a Volt sorozatgyártású modelljét, melyet az anyacég a General Motors 100 éves évfordulója alkalmából mutattak be.
Mivel a légellenállás kulcsfontosságú a hatótáv tekintetében, a GM mérnökei hatékony formára törekedtek. A tanulmányautó számos formaeleme a sorozatgyártású modellben is megjelenik: a zárt hűtőmaszk, a hátsó vonalak, a külső visszapillantó tükrök is nagyon hasonlóak.
Videó
A Volt lekerekített, áramvonalas orrkiképzése, elkeskenyedő sarkai és hűtőmaszkja megkönnyíti a levegő áramlását az autó körül. Hátul az éles peremek és a gondosan megtervezett légterelő segíti a levegő gyors és könnyű leválását. Az első és a hátsó szélvédő erős dőlésszöge is csökkenti a turbulenciát és az ellenállást.
60 kilométert képes megtenni benzin nélkül a Volt, amelynek kerekeit minden sebességnél, mindig elektromos áram hajtja. Ha a lítiumion akkumulátorok lemerülőben vannak, a benzin-, illetve az E85 (bioetanol) üzemű motor táplálja tovább az elektromos hajtásrendszert, egyúttal feltölti a telepeket is. Így akár egy hagyományos autónál több száz kilométeres hatótávolság érhető el. Az elektromos hajtásrendszer a 150 lóerőnek megfelelő teljesítményével 161 kilométer/órás végsebességet biztosít az autónak
A jármű normál 230 voltos hálózatról kevesebb, mint három óra alatt feltölthető. A GM számításai szerint villamos hajtással 1 kilométer megtétele 0,02 euróba kerül, azaz száz kilométer 500 forintból megtehető, míg normál autónál legalább 2000 forint, de persze ennek többszöröse is lehet.
A gyártás megkezdését 2010 végére tervezik az Egyesült Államok piacára, árakat azonban még nem közöltek, így nem tudjuk, hogy mennyibe kerül majd az olcsó autózás.