Tessék már elengedni!
Tessék már elengedni!
Fotó megosztása:
Talán majd most
Talán majd most
Fotó megosztása:
Ő szereti a gyermekét, nem is tolja ki az út közepéig a babakocsit
Ő szereti a gyermekét, nem is tolja ki az út közepéig a babakocsit
Fotó megosztása:
Indulás
Indulás
Fotó megosztása:
Zombis filmben látni hasonlót
Zombis filmben látni hasonlót
Fotó megosztása:
Hopp, egy fenék jobbra
Hopp, egy fenék jobbra
Fotó megosztása:
Roham
Roham
Fotó megosztása:
Csúcsforgalom
Csúcsforgalom
Fotó megosztása:
Neki a zebrán is elsőbbsége van ha villog
Neki a zebrán is elsőbbsége van ha villog
Fotó megosztása:
Ejj, ez sokba kerül
Ejj, ez sokba kerül
Fotó megosztása:
Közéjük hajtanak
Közéjük hajtanak
Fotó megosztása:
Its the final countdown lálá lállálá
Its the final countdown lálá lállálá
Fotó megosztása:
Nem sikerült időre
Nem sikerült időre
Fotó megosztása:
Nekik kevés a 12 másodperc
Nekik kevés a 12 másodperc
Fotó megosztása:
Fura gyalogos
Fura gyalogos
Fotó megosztása:
Futááás!
Futááás!
Fotó megosztása:
Kicsi zöld emberke, de nem a Marsról jött
Kicsi zöld emberke, de nem a Marsról jött
Fotó megosztása:
Állj meg szépen Pistike!
Állj meg szépen Pistike!
Fotó megosztása:
Ő is a zebrát használja
Ő is a zebrát használja
Fotó megosztása:
Tömegjelenet
Tömegjelenet
Fotó megosztása:
Hasznutmaforg
Hasznutmaforg
Fotó megosztása:
Ezt aztán lehet nyomkodni
Ezt aztán lehet nyomkodni
Fotó megosztása:
Aluszik
Aluszik
Fotó megosztása:
Nem akarok a taligára kerülni
Nem akarok a taligára kerülni
Fotó megosztása:
Miközben a korábbi években az uniós elvárással szemben nőtt a hazai közúti közlekedési balesetben elhunytak száma, a zéró tolerancia és az objektív felelősség bevezetése óta jelentősen csökkentek a tragédiák. Az év első nyolc hónapjában
negyedével kevesebb halálos kimenetelű baleset 209-cel kevesebb emberéletet követelt, mint az elmúlt év azonos időszakában.
Ami egy éve még lehetetlennek tűnt, jelesül, hogy 2001-hez képest 2010-re a harmadával csökkenjen a balesetekben elhunytak száma, ma már kézzelfogható közelségű. Ám a rendőrség további változtatást sürget.
Az ORFK szeretné elérni, hogy néhány szabályt még a KRESZ átfogó módosítása előtt változtassanak meg. Legyen kötelező például a lámpával nem védett zebrák előtt 30 kilométeres sebességre lassítani. Azért pont ennyire, mert a jelenlegi bírói gyakorlat szerint minden esetben az autós a felelős, ha 35 kilométer/óránál nagyobb sebességgel gázol a gyalogátkelőhelyen. A rendőrség lényegében ezt a bírói gyakorlatot szeretné a jogszabályba beemelni.
„Ausztriában az autósok 70 százaléka már akkor is megáll a gyalogátkelő előtt, ha a gyalogos még nem lépett le. Nálunk 80 százalékuk akkor sem, ha már lelépett” – mondta Komáromi Endre ezredes, az ORFK közlekedési főosztályvezetője a Népszabadságnak. Az idén 750 baleset történt gyalogátkelőhelyen, többségük az autósok hibájából.
Forrás: Népszabadság