Tömött sorokban
Fotó megosztása:
Nem, ez nem az új Suzuki jel
Fotó megosztása:
Opel, Suzuki, Vauxhall
Fotó megosztása:
Még csadorban
Fotó megosztása:
Nem esküvő
Fotó megosztása:
Ennivaló
Fotó megosztása:
Hajladozás
Fotó megosztása:
Fontos emberek
Fotó megosztása:
Szabadrúgás lesz?
Fotó megosztása:
Papíros
Fotó megosztása:
Erősek
Fotó megosztása:
Ezúttal nem mondott vicceset
Fotó megosztása:
Hordósok
Fotó megosztása:
Fejest ugranak a munkába
Fotó megosztása:
Jól érzik magukat
Fotó megosztása:
Néző
Fotó megosztása:
Kirakós
Fotó megosztása:
Kocka
Fotó megosztása:
Cipelik
Fotó megosztása:
Elkészült
Fotó megosztása:
Versmondóverseny
Fotó megosztása:
Beszélni fog
Fotó megosztása:
Készül a csodálatos kamerakép
Fotó megosztása:
Szabótanfolyam
Fotó megosztása:
Végeztek vele
Fotó megosztása:
Első út
Fotó megosztása:
Megérkezett
Fotó megosztása:
Szép a színe
Fotó megosztása:
Vajon jó a fékje?
Fotó megosztása:
Fotózás
Fotó megosztása:
Barátok közt
Fotó megosztása:
Elfeledve
Fotó megosztása:
Könnyű darab
Fotó megosztása:
Turisztfotó
Fotó megosztása:
Libasor
Fotó megosztása:
Rácsodálkozás
Fotó megosztása:
Mérföldkő
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Az 1992-ben elkészült első magyar Swiftet 2000-ben a Wagon R+, 2003-ban az Ignis, 2005-ben az új Swift, 2006-ban az SX4, 2008-ban pedig a Splash követte. Az alapítás óta több mint 280 milliárd forintos beruházással fejlesztett magyar Suzuki-gyár 6000 embert foglalkoztat közvetlenül, és több tízezer beszállítónak és alvállalkozónak ad munkát.