A Porsche rendelkezik a legjobb imázzsal az európai fogyasztók körében – derült ki a New York-i Luxury Institute a prémium-autómárkákról folytatott nemzetközi felmérése során.
Az amerikai csúcsjövedelműek már korábban is többször a legmagasabb presztízsű luxusmárkának választották, ezúttal pedig az európai piacon is az élre tört a sportkocsigyár.
Felmérése során a független kutatóintézet összesen több mint 1500, éves szinten legalább 60 ezer eurós (kb. 15 millió Ft) jövedelemmel rendelkező fogyasztót kérdezett meg Franciaországból, Nagy-Britanniából, Németországból és Olaszországból, akik különböző kategóriákban luxusautókat értékeltek.
A Porsche kínálatában szerepelő 911, a Boxster, a Cayman és a Cayenne modellt minőségileg különösen igényesnek, illetve kifejezetten exkluzívnak és elegánsnak találták. A megkérdezett fogyasztók a Porsche járműveinek ár-érték arányát és társadalmi elfogadottságát szintén pozitívan értékelték.