Helyet cserélt a Sciroccóval

Megkezdődött hazánkban az új Volkswagen Golf előértékesítése, ami azt jelenti, hogy az ára is nyilvános. Az eredeti tervek szerint 2009 elején indult volna a forgalmazása, de az importőr kvázi megcserélte a bevezetését a Scirocco sportkupéval.

Igényes a Fiesta belső tere
De csinosnak tetszik kinézni!

De csinosnak tetszik kinézni!

80 lóerővel 4,1 millió Ft az alapára


Ötajtós karosszériával és az 1,4 literes szívó benzinessel 4,1 millió forint. a hatodik generáció alapára.  A Trendline-kivitel a megszokottnál gazdagabb felszereltséget ad. Az eddig is széria első, oldalsó és függönylégzsák mellett a térdlégzsák is az alapfelszereltség része.

Előzetes információink szerint alapáron jár a légkondicionáló, a fedélzeti számítógép, a motoros tükörállítás, az elektromos ablakemelő elöl és hátul, az MP3-as fájlokkal is boldoguló CD-s rádió illetve az automatikusan bekapcsoló fényszóró.

1,4 TSi 4,5 millió forintért

Gyorsabb és olcsóbb gyártani

Gyorsabb és olcsóbb gyártani

Nem lesznek olyan drágák a dízelek


Jóval kedvezőbb lett egyes modellek alapára, főleg a 122 lóerős turbós benzinesé. Az eddig irreálisan drága 1,4 TSi mostantól csak 149 ezer forinttal kerül többe az elaggott 1,6 literes szívómotornál, ami nem pénz a takarékosabb és erősebb benzinesért.

Az extrém dízelfelár a TDI-k esetében is szelídült. A 110 lóerős, közös nyomócsöves 2,0 TDI 5,4 millió forinttól kapható. A jövő év  első felében alacsonyabb árú dízelmotorokra is számíthatunk. Az új motorgenerációba tartozó 1,6 TDI-k 95 és 105 lóerős teljesítménnyel jelennek meg várhatóan.

Hatékonyabb gyártás

Többször átgyúrták a formáját

Többször átgyúrták a formáját

Olcsóbb a gyártás, ami érezhető az árában


Az árak változásában szerepe lehet az átkonstruált Golf rövidebb gyártási idejének, tehát olcsóbb gyárthatóságának. A típus hazai árainak kialakításában az importőr több modellt is figyelembe vett. A vetélytársak közül a márkaérték alapján a Toyota Auris, hagyományos konkurensként pedig az Opel Astra emelhető ki.

A Golf VI a Passat CC illetve az új Scirocco után a Volkswagen harmadik autója, amelyben a kék műszerfal-világítást fehér fény váltja fel. fél centivel rövidebb és öttel alacsonyabb 2003 őszén bemutatott elődjénél. A Golf V pályafutása a legrövidebb az eddigi generációk közül, összesen 2,4 millió kelt el belőle. Leváltása előrevetíti az új Golf Plus megjelenését is, a felfújt Golf valószínűleg 2009 áprilisában debütál hazánkban.

Az ötajtós VW Golf VI alapárai*
Dízel
2,0 TDI – 110 LE 5 435 000 Ft
Benzinesek
1,4 – 80 LE 4 114 600 Ft
1,6 – 102 LE 4 348 000 Ft
1,4 TSi – 122 LE 4 497 000 Ft

*Trendline-felszereltséggel

Videón a Golf VI: