457 lóerős teljesítményével a Mercedes-Benz C63 AMG már inkább fegyvernek minősül, mint autónak. Ám a kocsi V8-as blokkjában lapul még teljesítmény, amit a Carlsson némi átalakítás után fel is szabadít, plusz 108 lóerővel növelve a teljesítményt.
A CK63 S néven futó blokk így már 565 lóerős, miközben a maximális nyomaték 685 newtonméterre emelkedik. Ez a növekmény pedig még gyorsabbá teszi a járgányt. A korábbihoz képest 0,7 másodperccel gyorsabban, azaz 3,8 másodperc alatt képes nulláról 100 km/órára gyorsulni a négyajtós szedán, ami pedig már szupersportkocsi felségterülete. Autópályán sem marad le nagyon a „kis” Merci, de 300-nál megállítja az elektronika.
Nemcsak a motort hegyezi ki a német tuningműhely, de lecserélik a hajtás egyes elemeit, illetve a futóműből is komolyabb kerül a legsportosabb C-osztályba. Utóbbi nemcsak magasságban, hanem feszességében is szabályozható, így akár a különböző versenypályákhoz is hozzáigazítható az autó viselkedése, ez a teljesítmény úgyis oda való.
Külsőleg alig ismerhető fel a különleges modell, miután a Carlsson nem talált ki új spoilereket, helyette az amúgy hagyományos műanyagból készülő gyári elemeket készítették el karbonból. Ezekhez hasonlóan az új felnik is sokat spórolnak a tömegen. Az új 19 colos tárcsák majd 40 százalékkal könnyebbek, mint szériatársaik. Az utastérben pedig újrabőrözött ülésekkel és átformázott sportkormánnyal találkozunk.
Persze nem a Carlsson az egyetlen, amely pluszlóerőkkel látja el a C63 AMG-t, a Brabus és a Renntech is 500 lóerő feletti teljesítményt kínál.