Nem kell találgatnunk, mire is számítsunk az Auditól a következő években, a német autógyár néhány vázlata elárulta új modelljeit. Elsőként az A5-sorozat bővül, miután 2009-ben megjelenik a kétajtós modell nyitható tetős változata. Az A5 Cabrio vászontetőt kap. Persze nem feledkeznek meg a száguldás szerelmeseiről sem, nekik készül az RS5, 450 lóerős, V8-as motorral.

Ennél is izgalmasabb az A5 Sportback megjelenése, amely nem igazi kombi, nem hatalmas csomagtartóval, inkább a formájával akar vevőket szerezni.

Az R8-ból roadster készül
Egy elképzelés az A5 Sportbackről

Egy elképzelés az A5 Sportbackről

Egy elképzelés az A5 Sportbackről


Ugyanez persze igaz az A7-esre is, amelyet szintén „megmutatnak” nekünk. A kocsi a Mercedes CLS és VW Passat CC modellhez hasonlóan négyajtós, de lendületes tetőívének köszönhetően kupénak látszik. Megjelenése 2010-re várható.

A már a rajzokon is szépnek mutatkozó kocsi alapmotorja 2,8 literes V6-os lesz, 204 lóerővel, de egy 3000-es kompresszoros (300 LE), illetve egy 4,2-es V8-as (400 LE) motorral is elérhető lesz. Természetesen ez esetben sem marad el az RS modell, amely igazi fenevadnak ígérkezik. Az RS6-ban is alkalmazott V10-es 600 lóerőt szabadít a kerekekre.

Az R8-ból roadster készül

Az R8-ból roadster készül

Az R8-ból roadster készül


Luxusban azonban továbbra is az A8-asé lesz a főszerep, amely 2010 végén mutatkozhat be. Az Audi új zászlóshajója négy motorral, de csak kétféle hengerűrtartalommal készül, a 3,0 és 4,2 literes motor dízel és benzines kivitelben is készül. A modell sportosabb variánsa, az S8 5,0 literes, V10-es motorból kapja erejét.

Az Audi által megszellőztetett modelleken túl eláruljuk, hogy 2009-től újra lesz kisautója a gyárnak. A Párizsban bemutatott tanulmányból születő A1-esben 1,2-es és 1,4-es benzines turbómotor és 1,6-os TDI szerepel majd. Izgalmas év lesz a következő a sportkocsik számára is. Az R8-asból elkészül a nyitható tetős változat és a bivalyerős RS-kivitel is, de jön a TT-RS is.