Három évvel megjelenése után megújul a Citroën C1. A francia gyár legkisebb modelljéből 2005 júniusában történt bevezetése óta világszerte több mint 310 000 darab kelt el. Ennek megfelelően nem is volt szükség drasztikus módosításra.
A lökhárítók eddigi masszív fekete ütközőit a karosszéria színére fényezik, mialatt kissé megváltozik a forma is. A drágább modelleken egy az Audi hűtőmaszkjára emlékeztető krómozott keret is feltűnik. Országtól függően két új színárnyalat, a „Mica” szürke és az „Electra” kék egészíti ki a külső színpalettát.
A C1 utastere is megváltozott, két új szövetkárpit választható, ezek uralkodó színe a sötétkék, illetve a bordó. Egyes országokban bőr- és Alcantara kárpittal is elérhető a C1, ami nem épp szokványos ebben a méretosztályban. Ennél a kivitelnél bőrbevonatú a kormány és a sebességváltógomb is, mialatt csillogó fekete díszítőelemeket alkalmaznak többfelé.
A középkonzol alatt elhelyezett kezelőszerv feliratozása az összes C1-ben egyszerűbben leolvasható és korszerűbb, de újdonság, hogy a kalaptartó nagyobbra nyitható, megkönnyítve a csomagtérbe való pakolást.
Nem változott a C1 motorkínálata, az 1000-es benzines mellett 1,4-es dízelmotorral is megvásárolható. Ezek lényegében változatlanok, de az ötfokozatú manuális váltóval szerelt 68 LE-s benzinmotor fogyasztásán sikerült javítaniuk. Most 0,1-del kevesebb, 4,5 liter 100 kilométerenként a modell átlagfogyasztása. A CO2-kibocsátása 106 g/km-re csökkent.
Magyarországon a megújult C1 2009 elejétől kerül kereskedelmi forgalomba.