Elkészült a világ első tuningolt villanyautója. A Tesla Roadstert a német Brabus dolgozta át kissé, amely eddig elsősorban a bődületes erővel és ehhez mért fogyasztással felruházott Mercedeseiről volt híres.
Bár erőben nem nyújt többet a nullaemissziós Brabus, mint szériatársai, de a cég beépített egy hanggenerátort – az amúgy teljesen csendben üzemelő gépbe -, amely élményfokozónak mindenképpen jó. Az utasok különféle motorhang közül választhatnak, akár tipikus dörmögő V8-as vagy egy versenymotor hangját, de van két futurisztikus jellegű is. A „motorhang” pedig attól függően szól, miként nyomja a vezető a gázpedált.
Látványban is többet nyújt a Brabus kétülésese. Ennek alapvető fegyverei az elöl 18, hátul 19 colos felnik, de a matt fehér fényezés is figyelemreméltó. Elöl kis spoiler, hátul diffúzor és szárny jelzi a bottropi mesterek keze munkáját, természetesen karbonból megformázva.
Az utastér a megszokott Brabus luxust követi. Finom bőrrel vonták be az üléseket, az ajtókat, de a küszöböket és a padlót is, de jutott az anyagból a műszerfalra és a kormányra is. Eléggé gagyinak hat, de mindenképpen szót érdemel a Brabus világításcsomagja, a kocsi küszöbjének alsó és utastér felöli oldalára is LED-ek kerültek, ezek a központizár nyitásakor, illetve a belső kilincs érintésekor kékes fénnyel világítanak. Csudajó!