Lehet, hogy olvasták a cikkünket? A 9ff tuningcég belátta, hogy nem az övék a leggyorsabb sportkocsi, mint hitték azt a GT9-ről. A Porsche alaktrészekre épülő autójuk hiába veri kettővel a 407-tel hasító Bugatti Veyront, ha az SSC Ultimate Aero TT még ennél is gyorsabb.

Ahelyett, hogy búslakodnának, már dolgoznak járművük továbbfejlesztett változatán, a GT9R-en, amellyel szeretnék végre magukhoz ragadni az áhított címet. Ezen a képen már látható, hogy jelentősen átdolgozott karosszériával készülnek a rekordra.

30 centivel megnyújtották
30 centivel megnyújtották

30 centivel megnyújtották

30 centivel megnyújtották


Az aerodinamika csak az egyik oldal, de a motor sem marad a régi. A 4,0 literes boxermotort sikerült még tovább facsarni, így az a korábban sem szerény 987 helyett már 1120 lóerőt ad le. A maximális nyomaték is négy számjegyűre váltott, 1050 Nm a korábbi 964 helyett.

Várhatóan nemcsak teljesítményében, de árában is felülmúlja a 498 ezer euróba (134 millió Ft) kerülő GT9-et az új csodamasina. Elődje gyártási darabszámát 20-ra korlátozták, a GT9R-ből még kevesebbe lesz.

Egy hátránya azonban van a GT9R-nek. Aki ilyet vesz, az egy színtiszta versenyautót kap, míg a Veyron, az Aero TT klímával, hifivel felszerelt sportkocsi. Persze ha a 9ff járműve lesz a leggyorsabb rendszámos, ez keveseket érdekel majd.