Ellenfelet kap az Audi A5, a Jaguar a hírek szerint ugyanis elkészíti a 2007-ben bemutatott XF modell kupékivitelét. Ez a modell lesz a Tata, a márka új tulajdonosa által tervezett növekedési stratégia egyik kulcsa. Az India-mogul ugyanis szeretné erősíteni a sportos irányvonalat is, épp ezért készül majd egy kétüléses roadster a Porsche Boxster ellenfeleként is.
Ám míg a roadster elkészül, még jó pár év eltelik, viszont az XF Coupe és annak nyitható tetős változata már 2010-ben a kereskedőknél lehet. A brit Autoexpress úgy tudja, hogy a kupénál kevésbé fogják majd vissza magukat a tervezők, hiszen a szedánnál klasszikusabbra cserélték a tanulmányon látott izgalmas orr-részt. Itt most nem lesz ilyen.
Belül természetesen sok részlet emlékeztet majd a négyajtós XF-re, de egy kicsit sportosabbra hangolva. Itt is alkalmazzák majd a gombnyomásra elbújó sebességváltó gombot. Négyszemélyes utasteret kap az XF Coupe, de hátul nem lesz olyan tágas, mint a szedán, viszont a csomagtartója bőséges lehet.
Ugyanakkor igazi GT lesz az új kétajtós, komoly teljesítményű motorokkal kerül piacra. Szerepel majd benne a jövőre elkészülő 3,0 literes V6-os duplaturbós dízel, de az igazi az 5,0 literes V8-as lesz. Minden motorhoz a fent említett hatfokozatú automata váltó társul.
A benzines motort szívó és kompresszoros kivitelben is elkészítik. Utóbbi 500 lóerős teljesítményt vonultat fel, amivel versenyre kelhet a BMW M3 és az Audi RS5 modellel is. Ha ehhez hozzávesszük, hogy hátsókerék-hajtással készül, minden idők egyik legvonzóbb élményautója születhet meg két év múlva.