Szembetűnő emelkedés volt tapasztalható az éves „matricák” eladását tekintve, összességében 17 százalékkal több ilyet vásároltak az autósok november végig, de 12 százalékkal nőtt a 4 napos és 8-cal a havi e-matricák értékesítése is. Egyedüli kivételt a heti matricák jelentenek, ahol 7 százalékkal esett vissza a forgalom a tavalyi esztendő hasonló időszakához képest.
Külön figyelmet érdemel a motoros e-matricák iránti kereslet emelkedése is. A kétkerekű járművekre 2008. január 1-jétől fél áron vásárolható D1-es négynapos matrica. Idén pedig közel háromszor annyian éltek ezzel a lehetőséggel, mint tavaly ilyenkor.
Az eladási adatok egyre nagyobb hányadát képviselik a virtuális úton (interneten, mobiltelefonon) értékesített e-matricák. Ezek nagysága 50 százalékkal haladta meg a tavalyi szintet.