2008-ban a Mazda 3566 autót értékesítve magyarországi jelenlétének legeredményesebb évét zárta. Ezzel 2008-ban 28,6 százalékos növekedést ért el a hozzávetőleg 10 százalékkal csökkenő magyar autópiacon.

A decemberi forgalomba helyezés a változó gazdasági környezet és az ünnepi időszak ellenére is pozitív képet mutat. Az éves szinten 2000-nél több autót eladó márkák közül a Mazda tudta legnagyobb mértékben növelni értékesítését, 21,7 százalékkal.

Az eredmény elérésében jelentős szerephez jutott a Mazda2, melyből 1080 darab talált gazdára. A 2008 januárjában bevezetett új Mazda6 is teljesítette az elvárásokat: az év végéig 771 vásárló választotta ezt a modellt. A 2008-ban frissített Mazda5 és a CX-7 igen sikeresnek bizonyult 2008-ban: 375, illetve 108 darab került értékesítésre a két modellből.

2009-ben folytatja a termékpalettájának frissítését a japán gyár, jön az új Mazda3.