Elkészült a korábbi Aston Martin-tervező, Henrik Fisker önálló márkájának első teljesen saját modellje. A Detroiti Autószalonon kiállították a Karma sorozatgyártású változatát, pontosan egy évvel azután, hogy ugyanott leleplezték a tanulmányt. A munkát vélhetően az is segítette, hogy a fenti időszakban eladták a 2010 közepéig tervezett darabszámot. Pedig az autó nem olcsó, az alapára több mint 18 millió forint az USA-ban.
Ezért a pénzért viszont egy csodaszép, valóban exkluzív, környezetbarát luxusautóhoz jutnak a vevők. Műszaki szempontból szinte egy az egyben a tanulmányautót kapják a vevők, vagyis egy benzin-elektromos hibridet.
A két villanymotor összesen 408 lóerős, nyomatékuk pedig elementáris 1300 Nm. Ezek mellett szerepel az Opel Astrában is megtalálható 2,0 literes turbómotor. Ha minden erejét összeszedi a Karma, képes 5,8 másodperc alatt elérni álló helyből a 100 km/órát. A luxusautó csúcssebessége 200 km/óra sport módban, viszont „csendes üzemben”, amikor tisztán elektromos hajtással megy az autó, „csak” 150-nel hajtható.
Fisker alapötlete szerint ugyanis ez egy villanyautó, amely az akkumulátorok egyetlen feltöltésével 80 kilométeres távot képes megtenni, ami a legtöbb felhasználónak egy-egy napra elég, este meg lehet tölteni. Viszont egy gazdag ügyfél sem szeretne hosszú időt eltölteni útközben a töltéssel, ilyenkor életbe lép a benzines üzem. Amely persze kézzel is aktiválható, nem kötelező villanyautózni.
A számítások szerint az átlagautós, aki a hétköznapokban nem megy többet 80 km-nél, az évi 2,4 liter/100 km átlagfogyasztással üzemeltetheti a Karmát. Nemcsak a hálózatról, de a napból is nyerhet energiát a Karma. A tetőn elhelyezett napelemek tölthetik az akkumulátorokat, vagy működtethetik a légkondicionálót is
Az alumínium vázra épülő Karma sorozatgyártású változat küllemében is igen hasonlít a tanulmányra. Megőrizte a GT-s vonalvezetést, de immár valódi B-oszloppal bír és átrajzolták kissé az orrát. A kocsi Finnországban, a Valmet üzemében készül
Még a fenti modellnél is mutatósabb viszont a cég új tanulmánya. Elkészült ugyanis a korábban beharangozott kabrió. A Karma S egyelőre még csak tanulmányként szerepelt Detroitban, de vélhetően az is eladósorba kerül. Műszakilag a Karmára épül, viszont nyitható fémtetőt kapott, amely használaton kívül a csomagtartóban foglal helyet.