Sikeresen zárta a 2008-as évet az Audi Hungaria Motor Kft. A vállalat összesen 1 900 333 darab motort gyártott, ami nagyjából 13 ezerrel kevesebb, mint 2007-ben, de tekintve a gazdasági válságot, nem olyan rossz eredmény.
Ezzel szemben a járműgyártás volumene a 2007-es évhez viszonyítva tovább emelkedett Győrött. Szemben a 2007-es 57 ezer autóval, tavaly 60 359 gépjármű hagyta el a gyártócsarnokot, ami 5,9 százalékos növekedés.
2008-ban az Audi Hungariánál 13 új motor gyártása indult el, de megkezdték a világ legerősebb, személyautóba kerülő dízelmotorjának, a 6,0 literes, tizenkét hengeres TDI motor sorozatgyártását is. Négyhengeresből készült a legtöbb Győrben, valamivel több, mint 1,5 millió, hathengeres motorból 300 ezer, V8-asból 40 ezer darabot gyártottak. Míg 2007-ben csak 54 (!), addig tavaly már 383 12 hengeres erőmű is megszületett. A motorokat Audi-, VW-, SEAT- és Škoda-modellekbe szerelik be.
2008-tól immár három modellt szerelnek össze a hazai Audi-üzemben. A TT Coupé és Roadster mellett az A3 Cabriolet is nálunk készül. A TT-kből 31 101, illetve 10 688, az A3-asból 18 750 darab készült.
A motor- és járműgyártáson túl különleges karosszériaelemek is készülnek a gyárban. Így az RS6, az R8, valamint az R8 versenyautó egyes részei is itt kapnak formát.