Hasonlóan 911 GT3-hoz, kiemelten sportos változatot készít a Porsche a Caymanból is.. A brit Autocar beszámolója szerint az autó még idén bemutatkozik.
Az új Cayman különlegességét elsősorban a kisebb tömege adja. Az utastér letisztításával és egyes karosszériaelemek könnyebb kialakításával, valamint speciális felnik használatával mintegy 100 kilogrammal teszik „soványabbá” a Caymant. Az autó egyedi, mélyre húzott lökhárítókat, valamint fix hátsó szárnyat is kap.
Műszaki szempontból a Clubsport utónévvel érkező modell a Porsche középmotoros kupéjának erősebb változatára épül. Motorja 3,4 literes boxer, 320 lóerős. A kisebb tömegnek köszönhetően, kevesebb, mint 5 másodperc alatt képes lesz elérni a 100-as tempót, így a Porsche 911 alapváltozatával is versenyre kelhet. A csúcssebessége 290 km/óra lehet.
A Cayman Clubsport hatfokozatú manuális váltót kap és szériában jár hozzá az önzáró differenciálmű is. A kocsiban a hagyományosnál feszesebb futómű és nyitottabb [hangosabb] sportkipufogó található. A német gyártó ugyanis elsősorban azoknak kínálja járművét, akik alkalomadtán versenypályára is kivinnék kedvencüket.
Sőt, az autó a normál kivitel mellett „verseny” specifikációval is elérhető lesz, ilyenkor hatpontos biztonsági öv és bukócső is kerül a Caymanba. Úgy hírlik ugyanis, hogy nem elképzelhetetlen egy márkakupa életre keltése sem, ahol ezek az autók versenyeznének egymás ellen.