Nem várható könnyítés a regadóban
Fotó megosztása:
A most felvett devizahitelek törlesztése már nemigen drágulhat
Fotó megosztása:
Megroggyant a forint, ezért nőnek a listaárak
Fotó megosztása:
Kisebbet estek a piacnál a prémiummárkák
Fotó megosztása:
Bejött a Nissannak a készletkisöprés
Fotó megosztása:
Rosszul kezdte 2009-et az Opel
Fotó megosztása:
52 százalékot csökkent az összpiac
Fotó megosztása:
Korai, agresszív készlettisztítás segített a Renault-nak tartani a tavalyi darabszámokat
Fotó megosztása:
Sokan hátat fordítottak a Suzukinak
Fotó megosztása:
A gyenge forint jót tehet a Suzukinak
Fotó megosztása:
Minimum félmilliós induló kell egy új autóhoz
Fotó megosztása:
Gyengén nyitott a Toyota, hiába az erős arculat
Fotó megosztása:
A mostaninál jöhetnek szebb idők
Fotó megosztása:
Visszaesett, de vezet a Ford
Fotó megosztása:
Csak szűk rétegnek van pénze új autóra
Fotó megosztása:
Helyezésben jól áll a VW, darabszámban ők is estek
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
A GÉMOSZ vezetője szerint a kereskedők már nem tudnak több veszteséget lenyelni, tízből hat már csődben, vagy csőd közelében van. Az újautó-eladások januárban 10 éves mélypontra zuhantak annak ellenére, hogy a kereskedők már 20-30 százalékos akciókkal próbálnak túladni a még erős forintért vásárolt készleteken.
A leértékelések után brutális drágulás várható a piacon, a gyártás pedig az eladáshoz igazodik majd – mondta Gablini.