A jövő héten kerül a nagyközönség elé a Bentley legerősebb és leggyorsabb utcai modellje, a Continental Supersport. Azonban nem a gyár volt az egyetlen, aki kezelésbe vette a Continetal GT-t, az Edo Competition is megtette ugyanezt.

A méregdrága autók átalakítására szakosodott vállalkozás a kupé Bentley – a Supersport megjelenéséig – legsportosabb, Speed változatán dolgozott. Módosították a motorvezérlő elektronikát, illetve egyedi kipufogót alkottak rozsdamentes acélból. Az alkatrész szabadjára engedi a V12-es motor hangját, ugyanakkor nagyobb teljesítményt is eredményez. A vevőknek lehetőségük van hangerő-szabályozást is kérni, így az utastérből módosíthatják a kipufogó dörmögését.

Jól passzol a matt fekete és gyöngyház fehér
Százig 0,3 másodpercet ver a gyári modellre

Százig 0,3 másodpercet ver a gyári modellre

Százig 0,3 másodpercet ver a gyári modellre


326 km/óra, akár ennyivel is képes száguldani a Continental GT. Teszi mindezt szériában! Miután azonban az Edo 610-ről 680 lóerőre növelte a blokk teljesítményét,a nyomaték pedig 750-ről 880 Nm-re emelkedett, a kétajtós kupé már 340-nel is képes haladni. Köszönhetően a plusz lóerőknek, no és a négykerék-hajtásnak az edo speed GT, (mert így hívják) 4,2 másodperc alatt elérheti a 100 km/órát.  

A fékhez nem nyúltak, nagyobbat nem tudnak ajánlani, mint a gyári 420 milliméteres tárcsák. Változtattak viszont a légrugós felfüggesztésen, a vezető az utastérből változtathat, s akár a gyárinál 35 milliméterrel alacsonyabbra engedheti a kasztnit, ami sokat javít az irányíthatóságon.

35 milliméterrel alacsonyabban ül

35 milliméterrel alacsonyabban ül

35 milliméterrel alacsonyabban ül


Egyelőre az Edo nem közölte, mennyit is kóstál a motortuning, de tekintve, hogy a 60 milliós árával a Continental GT a világ legdrágább sorozatgyártású autói közé tartozik, biztos nem olcsó. Viszont a pénzért különleges külső és belső kialakítást is kaphat a vevő. A képeken látható fényezés és 20 colos versenyfelni csak jelzés, hogy mit is lehet kihozni a kocsiból.