A Porsche AG lipcsei gyárában elkészült a 250 000. Cayenne. A jubileumi példány fehér, hathengeres dízelmodell, amelyet egy osztrák vásárló megrendelésére szállítanak ki. 2002-es bemutatásakor bátor lépésnek számított a szabadidő-autó elkészítése, hiszen a Porsche addig csak sportkocsikat gyártott. Ám a Cayenne nem várt sikert és rengeteg pénzt hozott a német gyártónak, így már nem meglepő, hogy hamarosan egy újabb kategóriában, a luxusszedánok között is sikerre tör a Porsche.
Hozzájárult a sikerhez az autó minősége is, a J.D. Power piackutató intézet legfrissebb felmérése nyomán a Porsche a legmagasabb minősítéseket kapta. A több mint 81 ezer megkérdezett vevő minden tekintetben elégedett volt az autójával, kiváló kidolgozási minőséget és magas fokú megbízhatóságot igazoltak, még a régebbi modellek esetében is.
A Cayenne első változatából (2006-ig) világszerte közel 150 ezer példányt értékesítettek, a felújított modell 2007. februári bemutatója óta pedig tovább emelkedtek az eladási darabszámok. Az elmúlt 2007/08-as gazdasági év során a Cayenne-sorozatból összesen 45 478 darab talált gazdára.
A Cayenne-sorozat jelenleg hétféle modellváltozatból áll. Már a belépőmodell sem rossz, tekintve, hogy a 3,6 literes, hathengeres motorja 290 lóerős. Emellett létezik 385, 405 lóerős V8-as szívó-, illetve 500 és 550 lóerős turbós változat is, egy ideje pedig 3,0 literes dízelmotorral is elérhető a szabadidő-autó. Hetedik változatként a Cayenne Transsyberia rali-versenyautó utcai változata is elérhető.
Várhatóan 2010 második felében jelenik meg a Porsche Cayenne új, második generációja, amely a jelenlegihez hasonlóan a Volkswagen Touareggel közös alapokra épül majd.