Mindössze 34 darab készült a 356 B Carrera 2 Cabriolet-ből
Mindössze 34 darab készült a 356 B Carrera 2 Cabriolet-ből
Fotó megosztása:
1948-ban 46 lóerővel 160 km/órás tempót tudott a 356 SL Coupé
1948-ban 46 lóerővel 160 km/órás tempót tudott a 356 SL Coupé
Fotó megosztása:
Alu karosszéria
Alu karosszéria
Fotó megosztása:
VW-Porshce 914/8 Készült belőle nyolchengeres is
VW-Porshce 914/8 Készült belőle nyolchengeres is
Fotó megosztása:
1963-at írunk. A Peugeot lenyúlja a nullás közepű típusneveket, és megszületik a 911-es
1963-at írunk. A Peugeot lenyúlja a nullás közepű típusneveket, és megszületik a 911-es
Fotó megosztása:
2142 köbcentis, 540 lóerős a 936-os Spyder, amely 76-ban, 77-ben, majd 81-ben is győzött Le Mans-ban
2142 köbcentis, 540 lóerős a 936-os Spyder, amely 76-ban, 77-ben, majd 81-ben is győzött Le Mans-ban
Fotó megosztása:
12 henger, 580 LE, 340 km/órás csúcssebesség, és egy Le Mans győzelem 1970-ben a 917 mérlege
12 henger, 580 LE, 340 km/órás csúcssebesség, és egy Le Mans győzelem 1970-ben a 917 mérlege
Fotó megosztása:
Ismerős márkajelzés
Ismerős márkajelzés
Fotó megosztása:
911 S 2.2 Targa 1970-ből. A szigorú amerikai biztonsági előírások miatt született meg a félig kabrió, félig kupé Targa.
911 S 2.2 Targa 1970-ből. A szigorú amerikai biztonsági előírások miatt született meg a félig kabrió, félig kupé Targa.
Fotó megosztása:
A 180 lóerő 230-as végsebességre volt elég
A 180 lóerő 230-as végsebességre volt elég
Fotó megosztása:
Kisebb tömeg, nagyobb motor az jót jelent. Az első Carrera RS Coupé 2.7-es motorral
Kisebb tömeg, nagyobb motor az jót jelent. Az első Carrera RS Coupé 2.7-es motorral
Fotó megosztása:
924 GTP nagy névvel az oldalán, 410 lóerővel a motorban
924 GTP nagy névvel az oldalán, 410 lóerővel a motorban
Fotó megosztása:
Le Mans-ba tesztre zavarták, nem nyerni
Le Mans-ba tesztre zavarták, nem nyerni
Fotó megosztása:
Tükrök a plafonon
Tükrök a plafonon
Fotó megosztása:
Még nincs teljesen készen
Még nincs teljesen készen
Fotó megosztása:
Tágas terek, fehér falak
Tágas terek, fehér falak
Fotó megosztása:
Lényeg a tömeg: 600 kg alatt a 908/02 Spyder
Lényeg a tömeg: 600 kg alatt a 908/02 Spyder
Fotó megosztása:
Nem UFO, hanem Porsche
Nem UFO, hanem Porsche
Fotó megosztása:
Villanymotor a kerékben
Villanymotor a kerékben
Fotó megosztása:
Repülőgépmotor
Repülőgépmotor
Fotó megosztása:
Különleges alkalmakra különleges jármű
Különleges alkalmakra különleges jármű
Fotó megosztása:
45 lóerős Austro Daimler 1922-ből
45 lóerős Austro Daimler 1922-ből
Fotó megosztása:
A "Sascha" 43 versenygyőzelmet gyüjtött be
A "Sascha" 43 versenygyőzelmet gyüjtött be
Fotó megosztása:
Micsoda csövek
Micsoda csövek
Fotó megosztása:
Kétliteres, kompresszoros versenygép, még háromágú csillaggal az orrán
Kétliteres, kompresszoros versenygép, még háromágú csillaggal az orrán
Fotó megosztása:
Van, aki nem ismeri fel?
Van, aki nem ismeri fel?
Fotó megosztása:
Magnézium karosszéria, 1493 köbcenti, 12 henger, kompresszor és 385! lóerő, nemsokkal a háború után
Magnézium karosszéria, 1493 köbcenti, 12 henger, kompresszor és 385! lóerő, nemsokkal a háború után
Fotó megosztása:
360 Cisitalia
360 Cisitalia
Fotó megosztása:
Piros bőrbelső
Piros bőrbelső
Fotó megosztása:
Még a túra elején járun
Még a túra elején járun
Fotó megosztása:
Hihetetlen szín
Hihetetlen szín
Fotó megosztása:
A piros akkor is menő volt
A piros akkor is menő volt
Fotó megosztása:
Ventillátor, mint dizájn elem
Ventillátor, mint dizájn elem
Fotó megosztása:
Nem fullánk, kipufogó
Nem fullánk, kipufogó
Fotó megosztása:
Porsche 718 W-RS Spyder, a "Nagymama"
Porsche 718 W-RS Spyder, a "Nagymama"
Fotó megosztása:
Az 1.6-os 718 RS 60 Spyder hat percet vert 72 km-en a háromliteres Ferrari Dinóra
Az 1.6-os 718 RS 60 Spyder hat percet vert 72 km-en a háromliteres Ferrari Dinóra
Fotó megosztása:
Az utolsó alukasztnis Porsche 1963-ból. 356 B 2000 Carrera GT
Az utolsó alukasztnis Porsche 1963-ból. 356 B 2000 Carrera GT
Fotó megosztása:
Spártai belső, kifejezetten Amerikának 356 America Roadster
Spártai belső, kifejezetten Amerikának 356 America Roadster
Fotó megosztása:
Mindössze 605 kilogrammot nyomott
Mindössze 605 kilogrammot nyomott
Fotó megosztása:
Akadnak rajta titán elemek is
Akadnak rajta titán elemek is
Fotó megosztása:
Rémisztő csövek
Rémisztő csövek
Fotó megosztása:
Pillekönnyű karosszéria
Pillekönnyű karosszéria
Fotó megosztása:
130 kilogramm, nem több
130 kilogramm, nem több
Fotó megosztása:
Hát nem csodaszép?
Hát nem csodaszép?
Fotó megosztása:
911 Carrera RSR. 1973-ban három nemzetközi és hét hazai versenyen diadalmaskodott és a 24 órás versenyt is megnyerte Daytona-ban
911 Carrera RSR. 1973-ban három nemzetközi és hét hazai versenyen diadalmaskodott és a 24 órás versenyt is megnyerte Daytona-ban
Fotó megosztása:
908/03 Spyder 350 lóerő, 1970-ben
908/03 Spyder 350 lóerő, 1970-ben
Fotó megosztása:
Mindössze négy versenyt élt meg, amiből hármat megnyert
Mindössze négy versenyt élt meg, amiből hármat megnyert
Fotó megosztása:
545 kilogrammos, extra könnyű járgány
545 kilogrammos, extra könnyű járgány
Fotó megosztása:
Szerintem ez is valami Porsche lehet
Szerintem ez is valami Porsche lehet
Fotó megosztása:
Motort hátra
Motort hátra
Fotó megosztása:
Jó tudni
Jó tudni
Fotó megosztása:
356 B 2000 Carrra GT Biztonsági kormány, hűtött fékek, hidraulikus lengéscsillapítók
356 B 2000 Carrra GT Biztonsági kormány, hűtött fékek, hidraulikus lengéscsillapítók
Fotó megosztása:
Klasszikus formák
Klasszikus formák
Fotó megosztása:
Ez itt nem csomagtartó
Ez itt nem csomagtartó
Fotó megosztása:
Na, ettől megy
Na, ettől megy
Fotó megosztása:
Okosak
Okosak
Fotó megosztása:
Egyedi betűtíus
Egyedi betűtíus
Fotó megosztása:
Rémség 1989-ből: Panamerica
Rémség 1989-ből: Panamerica
Fotó megosztása:
1993-ban Detroitban debütált a Boxster tanulmány
1993-ban Detroitban debütált a Boxster tanulmány
Fotó megosztása:
Asszimetrikus belső visszapillantó
Asszimetrikus belső visszapillantó
Fotó megosztása:
A váltó és a propellerek ismerősek lehetnek valamiből, de miből?
A váltó és a propellerek ismerősek lehetnek valamiből, de miből?
Fotó megosztása:
Beburkolták a kerekeket a jó légellenállás miatt
Beburkolták a kerekeket a jó légellenállás miatt
Fotó megosztása:
Szellős utastér
Szellős utastér
Fotó megosztása:
Repülőgép is lehetne, de nem az
Repülőgép is lehetne, de nem az
Fotó megosztása:
A magyar vizilabdaválogatott összes pótlabdája itt van
A magyar vizilabdaválogatott összes pótlabdája itt van
Fotó megosztása:
Kivilágított 23-as
Kivilágított 23-as
Fotó megosztása:
Teljes értékű pótkerék?
Teljes értékű pótkerék?
Fotó megosztása:
321 felett akár a plafonon is tudna menni, akkora leszorítóerőt termel a karosszéria
321 felett akár a plafonon is tudna menni, akkora leszorítóerőt termel a karosszéria
Fotó megosztása:
A márka egyetlen összkerekes Le Mans versenyautója
A márka egyetlen összkerekes Le Mans versenyautója
Fotó megosztása:
Vezetőkalitka
Vezetőkalitka
Fotó megosztása:
Válságautó orrmotorral, vízhűtéssel 1974-ből
Válságautó orrmotorral, vízhűtéssel 1974-ből
Fotó megosztása:
911 GT1 98 600 lóerő a cég ötvenedik születésnapjára. Dupla győzelmet hoztak
911 GT1 98 600 lóerő a cég ötvenedik születésnapjára. Dupla győzelmet hoztak
Fotó megosztása:
Szétveti az erő ezt a motort
Szétveti az erő ezt a motort
Fotó megosztása:
Rengeteg lóerő/nm
Rengeteg lóerő/nm
Fotó megosztása:
Nézzék az elosztófejet! Mind a kettőt.
Nézzék az elosztófejet! Mind a kettőt.
Fotó megosztása:
Kínába szánták
Kínába szánták
Fotó megosztása:
Négy hónap alatt alkották meg a C 88-at
Négy hónap alatt alkották meg a C 88-at
Fotó megosztása:
A 8-ast nagyon szeretik Kínában
A 8-ast nagyon szeretik Kínában
Fotó megosztása:
Katonás járgány
Katonás járgány
Fotó megosztása:
Ha kell, úszni is tud
Ha kell, úszni is tud
Fotó megosztása:
Jaj, ez olyan padödős ocsmányság
Jaj, ez olyan padödős ocsmányság
Fotó megosztása:
Nincs teremőr
Nincs teremőr
Fotó megosztása:
Rendőrnek lenni néha jó is lehet
Rendőrnek lenni néha jó is lehet
Fotó megosztása:
CSövek, könnyítések
CSövek, könnyítések
Fotó megosztása:
Gyermekkád
Gyermekkád
Fotó megosztása:
Dakaros járgány
Dakaros járgány
Fotó megosztása:
Terepen is elmegy
Terepen is elmegy
Fotó megosztása:
Díjak térben és időben
Díjak térben és időben
Fotó megosztása:
Egy félreeső zugban pihen ez a szépség
Egy félreeső zugban pihen ez a szépség
Fotó megosztása:
804 Formel 1 461 kg-os, nyolchengeres F1-es a Porschétól
804 Formel 1 461 kg-os, nyolchengeres F1-es a Porschétól
Fotó megosztása:
Látványos bútorozás
Látványos bútorozás
Fotó megosztása:
Ennek is itt a helye
Ennek is itt a helye
Fotó megosztása:
Vörös kormány
Vörös kormány
Fotó megosztása:
550 Spyder. kis tömeggel a nagyok ellen 1954-ben
550 Spyder. kis tömeggel a nagyok ellen 1954-ben
Fotó megosztása:
Van itt hely, még újabbaknak is
Van itt hely, még újabbaknak is
Fotó megosztása:
Forognak a porondon
Forognak a porondon
Fotó megosztása:
Hopp, egy kombi, ötajtós Porsche
Hopp, egy kombi, ötajtós Porsche
Fotó megosztása:
Az RX8 előtt, jópár évvel...
Az RX8 előtt, jópár évvel...
Fotó megosztása:
Kancsóautó
Kancsóautó
Fotó megosztása:
Jól jön egy Porsche, ha sietni kell
Jól jön egy Porsche, ha sietni kell
Fotó megosztása:
Porschéval szántani is lehet
Porschéval szántani is lehet
Fotó megosztása:
Nép-Porsche
Nép-Porsche
Fotó megosztása:
VW-Porsche
VW-Porsche
Fotó megosztása:
Fentről lenézve
Fentről lenézve
Fotó megosztása:
Már darabokban várja a megújulást
Már darabokban várja a megújulást
Fotó megosztása:
Új szerzemény
Új szerzemény
Fotó megosztása:
Ott a lényeg
Ott a lényeg
Fotó megosztása:
Nemrég még nem is tudtak róla
Nemrég még nem is tudtak róla
Fotó megosztása:
Ejj, ez az igazi
Ejj, ez az igazi
Fotó megosztása:
Könnyűszerkezet
Könnyűszerkezet
Fotó megosztása:
Na de hol vannak a légzsákok?
Na de hol vannak a légzsákok?
Fotó megosztása:
Még az illata is jó
Még az illata is jó
Fotó megosztása:
Letakarva a csíramentes környezetben
Letakarva a csíramentes környezetben
Fotó megosztása:
Az új épület így fest távolról
Az új épület így fest távolról
Fotó megosztása:
Az étteremből ilyennek látszik
Az étteremből ilyennek látszik
Fotó megosztása:
Komoly gyűjtemény
Komoly gyűjtemény
Fotó megosztása:
Téli reklám
Téli reklám
Fotó megosztása:
Talán sárga lehetett az első?
Talán sárga lehetett az első?
Fotó megosztása:
Ilyenből rengeteg van
Ilyenből rengeteg van
Fotó megosztása:
Tájidegen állatka
Tájidegen állatka
Fotó megosztása:
Korabeli plakátok
Korabeli plakátok
Fotó megosztása:
Nem bízták a véletlenre, levegős kürt
Nem bízták a véletlenre, levegős kürt
Fotó megosztása:
Egy csinos grafikonnak örül éppen a kolléga
Egy csinos grafikonnak örül éppen a kolléga
Fotó megosztása:
Nem ejt zavarba a műszereettsg
Nem ejt zavarba a műszereettsg
Fotó megosztása:
Analóg műszerek
Analóg műszerek
Fotó megosztása:
Középen a jel
Középen a jel
Fotó megosztása:
Felcimkézett kapcsolók
Felcimkézett kapcsolók
Fotó megosztása:
Nem írhatom le mi ez, mert jogdíjas
Nem írhatom le mi ez, mert jogdíjas
Fotó megosztása:
Jobbkormány?
Jobbkormány?
Fotó megosztása:
Formás popsi
Formás popsi
Fotó megosztása:
Csak semmi kacsázás!
Csak semmi kacsázás!
Fotó megosztása:
Túlzás
Túlzás
Fotó megosztása:
Ki nyúlta kitől?
Ki nyúlta kitől?
Fotó megosztása:
Családi Porsche a galérián
Családi Porsche a galérián
Fotó megosztása:
Rengeteg lóerő egy helyen
Rengeteg lóerő egy helyen
Fotó megosztása:
Rengeteg henger
Rengeteg henger
Fotó megosztása:
Kínaiaknak szánt műszerfal
Kínaiaknak szánt műszerfal
Fotó megosztása:
Lekötözött pótkerék az 597-es orrán
Lekötözött pótkerék az 597-es orrán
Fotó megosztása:
Drótkormány és síküveg
Drótkormány és síküveg
Fotó megosztása:
Klasszikus Porsche belső
Klasszikus Porsche belső
Fotó megosztása:
Ami szép, az szép
Ami szép, az szép
Fotó megosztása:
Keretben
Keretben
Fotó megosztása:
Míves műszer
Míves műszer
Fotó megosztása:
290 a vége
290 a vége
Fotó megosztása:
Mindenféle méretű Porsche
Mindenféle méretű Porsche
Fotó megosztása:
Bádogautók
Bádogautók
Fotó megosztása:
Kisautó-gyűjtemény
Kisautó-gyűjtemény
Fotó megosztása:
Ha piros, akkor vagy Ferrari, vagy traktor
Ha piros, akkor vagy Ferrari, vagy traktor
Fotó megosztása:
Valakit a padlóla löktek. De dulván
Valakit a padlóla löktek. De dulván
Fotó megosztása:
Porsche RS Spyder 503 lóerővel
Porsche RS Spyder 503 lóerővel
Fotó megosztása: