Megváltoztatva korábbi döntését, túlnyomó többséggel támogatta a fővárosi közgyűlés, hogy az M3-as autópálya budapesti bevezető szakaszán tervezett zajvédő falhoz többletforrást biztosítsanak. A hiányzó százmillió forintokat különböző ingatlanok eladásából teremtenék elő. A környéken lakók már évek óta szerették volna ha megvalósul a fal, hiszen a bevezetőn naponta több ezer jármű közelíti meg illetve hagyja el a fővárost.
Földesi Gyula (Fidesz) szorgalmazta, hogy az M5-ös bevezető szakaszán is mielőbb építsék ki a zajvédő falat, amelynek hiányát az ombudsman alkotmánysértő helyzetnek nyilvánította. Hagyó Miklós jelezte, hogy ez ügyben uniós támogatást nem kaptak, a főváros költségvetésében azonban szerepeltetni fogják ezt a feladatot.
Forrás: FN.hu
Történelmet írt a Brawn |
Utoljára 1954-ben fordult elő, hogy egy újonc csapat első versenyén az első két helyen ért célba. Akkor a Mercedes versenyautóit az Alfa Romeótól érkező Juan Manuel Fangio és Karl King vezette sikerre. Hasonlóan a Brawn versenyautóihoz ők is az első két rajthelyet szerezték meg az időmérőn. Újonc csapat utoljára 1970-ben indult az első rajtkockából. |