Amellett, hogy Rosso márkajelzés alatt különféle átalakításokat kínál a Ferrari-modellekhez a Novitec, az olasz gyártó másik luxusmárkáját a Maseratit sem felejtették el. Legutóbb épp a GranTurismo S-t tették még különlegesebbé.

A 300-asok klubjában a Maserati GT 1
A 300-asok klubjában a Maserati GT 21


Immár 20 éve foglalkozik kompresszorok beépítésével a Novitec, így nem meglepő módon ezúttal is ezzel emelték meg a Ferrari-eredetű V8-as teljesítményét. A szíjhajtású feltöltő, a vízhűtéses intercooler, az új szívó és befecskendező rendszer beépítése nyomán az eredetileg 440 lóerős 4,7 literes blokk teljesítménye ezzel 600-ra emelkedett.

Mindez természetesen érezhető hatással volt a jármű dinamikájára is, a 2+2 üléses Maserati 0,4 másodpercet javulva 4,5 másodperc alatt képes álló helyzetből százra gyorsulni. 200-ig hajtva már 2,6 másodperc a Nocitec előnye a gyári géppel szemben.

Ami igazán megnyerővé teszi a tuningolt Maseratit, hogy a plusz 160 lóerő bejuttatja a 300-asok klubjába, ugyanis az eredeti 295 helyett 315 km/óra a végsebessége.

A 300-asok klubjában a Maserati GT 22


A Maseraik átalakítására kitalált Novitec Trident márkanév alatt nemcsak erősebb motort, de sportosabb külsőt és átalakított futóművet is kap a vevő. Olyan szépen sikerült a karosszéria átalakítása, hogy egyáltalán nem ront az olasz kupé elegáns megjelenésén. Kis spoiler került a kocsi orrára és farára, amelyek csökkentik a felhajtóerőt, míg az új küszöbök még nyújtottabbnak mutatják a GranTurismót.  

Természetesen elsősorban a nagyobb teljesítmény miatt változtatott a Novitec a jármű futóművén, de az átalakítás nyomán az autó használhatóság nem romlott. Egyetlen gombnyomással 40 milliméterrel felemelhető a kasztni, hogy sérülés nélkül átkelhessen egy-egy fekvőrendőrön a jármű.  Ha a vezető nem állítja vissza, akkor 80 km/órás sebesség felett automatikusan visszasüllyed a kasztni. 

Ha valaki ennél is különlegesebb kocsit szeretne, az válassza Novitec saját autóját a TuLestót, szinte nulla az esélye, hogy szembe jön egy hasonló.