Igazi vadállat a Corvette csúcsmodellje, a ZR1. A 647 lóerős sportkocsi súly/lóerő aránya jobb, mint a Ferrari 599-é vagy a Lamborghini LP640-é. Ám ennél is van feljebb, a német Geiger még durvább változatot készített a Corvette-ből.

Az alapot számukra nem a ZR1, hanem a Z06 adta. A korábbi csúcsváltozat motorja eredetileg 7,0 literes és szívó. Ám a tuningcég amellett, hogy a hengerűrtartalmát 7,6 literre növelte két turbót is kapcsolt a V8-as blokkhoz. A motor mozgó alkatrészeinek nagy része természetesen új.

Szörnyeteg Corvette 1
Szörnyeteg Corvette 19


Az eredmény? Az eredeti 505 helyett 890 lóerő illetve 940 newtonméteres nyomaték, mindez 1450 kilogrammhoz. Ennek köszönhetően az amerikai sportkocsi bődületesen megy. 3,5 másodperc alatt képes százra gyorsulni, illetve 354 km/órás csúcssebességre képes.  

A megnövekedett nyomaték miatt a Corvette Z06 biTURBO erősített hajtást kap. Módosítanak a váltón, kicserélik a kuplungot és a kardántengelyt is. Ugyanakkor a féktárcsák is jóval nagyobbak, mint korábban. A műszaki átalakítást a Geiger saját fejlesztésű sportfutóműve teszi teljessé, ebben keményebb lengéscsillapítók, feszesebb rugók és erősebb stabilizátorok kaptak helyet.

Szörnyeteg Corvette 20


Persze a különleges zöld fényezés azonnal az autóra vonzza a tekintetet, ám részleteiben is más a Geiger járgánya. Átalakították a lökhárítót, hogy növeljék a motor hűtését, de ugyanezért nyílásokat szabtak a motorháztetőn is, hátul a szélesebb gumik miatt szükségessé vált a sárvédők módosítása is. Elöl egy plusz spoilertoldat, hátul egy diffúzor segít az elöl 19, hátul 20 colos abroncsoknak javítani az autó stabilitását.

Vagyis ha valaki épp a ZR1 bemutatása előtt vett volna egy Z06-os Corvette-et, nem kell elkeserednie. A Geiger újra az élre röpíti a járgányát.