Ha nem lenne elég, hogy a város több pontja a metróépítés miatt járhatatlan, a Szabadság híd még nem készült el, hamarosan összedől a Margit híd, és a rakpart nagy része is lezárva, akkor a főváros vezetése mesterséges dugókat épít nekünk.

Az ügy kapcsán most az MDF is kifakadt: „Demszky Gábor és csapata problémamegoldás helyett mesterséges problémagyártásba kezdett. Abszurd és nevetséges ötletnek tartjuk, hogy a Fővárosi Önkormányzat nyáron mesterséges dugókkal próbálná meg környezettudatos életmódra nevelni a fővárosi lakosokat.

Szép rajz, biztos olcsó volt
Dávid Ibolya is véleményez

Dávid Ibolya is véleményez

Dávid Ibolya is véleményez


A fővárosban és környékén már így sem lehet közlekedni, a koncepciótlan útfelbontások, közműépítések miatt egymást érik a gödrök és útlezárások. A főváros mindezek mellett egyetlen elkezdett beruházását sem képes időben teljesíteni, a Szabadság híd és a 4-es metró körüli huzavona lassan paródiába torkollik, a Margit híd pedig majdnem életveszélyes, rövidesen lezárják. A kerékpárutak nagy része elhanyagolt, igen kockázatos közlekedni rajtuk.

A fővárosi vezetés legújabb hajmeresztő ötlete éppen az ellenkezőjét eredményezi annak, mint amit elvileg el akarnak érni vele. A mesterséges dugók következtében: a káosz fokozódik, a légszennyezés ugrásszerűen emelkedik, erőteljesen nő az üzemanyagfogyasztás és az érintett területeken elviselhetetlenné válik a zaj.

A valódi környezettudatos városvezetés ismérve az lenne, ha először az infrastrukturális feltételeket teremtenék meg, megfelelő mennyiségű és minőségű kerékpárutat építenének, és megfelelő minőségű és járatsűrűségű tömegközlekedési hálózatot működtetnének olcsóbban, hogy megérje a tömegközlekedést igénybe venni. Addig viszont erőszakos népnevelési akciózásba kezdeni felesleges és ártalmas.

Szép rajz, biztos olcsó volt

Szép rajz, biztos olcsó volt

Szép rajz, biztos olcsó volt


A gépkocsi tulajdonosok több csatornán is adóznak, a parkolás díjak 30%-kal nőttek, s ezért cserébe semmilyen minőségi szolgáltatás, valódi úthálózat javulás, kerékpárút-bővülés nem tapasztalható.

Felmerül a kérdés: a Fővárosi Önkormányzat valóban teljesen el akarja lehetetleníteni a budapesti közlekedést? A meglévőkön túl valóban szükség van mesterséges dugókra is, miközben még a kerékpáros közlekedés feltételei sem adottak?

Az MDF az ilyen és ehhez hasonló képtelen ötletek honorálása érdekében megalapítja a Birka-díjat, melyet hamarosan eljuttat az azt méltán kiérdemlő városvezetésnek.
Forrás: MTI

Dávid Ibolya szééép. Dávid ibolya jóóó.
Tudósok: Dávid Ibolya for President klipp: