„Újra kitört a magyar vihar!” Ennyi állt abban az sms-ben, amelyben a Renault egyik magyar igazgatójának a franciák megköszönték a hozzájárulást a sikerhez. A gratuláció a WSR (World Series by Renault) elmúlt hétvégén tartott hazai futamához kapcsolódik.
Nem a Thaliások fizetik
Ragnotti 64 éves, és így tolja!
Ragnotti 64 éves, és így tolja!
Fotó megosztása:
350 lóerő áll szemben két gumival. A motor nyert
350 lóerő áll szemben két gumival. A motor nyert
Fotó megosztása:
Kicsit népünnepély is a WSR
Kicsit népünnepély is a WSR
Fotó megosztása:
Nem kellett fizetni a dodzsemért sem
Nem kellett fizetni a dodzsemért sem
Fotó megosztása:
A Baumaxból hoztak facsavart a veteránhoz
A Baumaxból hoztak facsavart a veteránhoz
Fotó megosztása:
Ezek a 3,5 literes formaautók
Ezek a 3,5 literes formaautók
Fotó megosztása:
Bocsi, nem tudod hány óra?
Bocsi, nem tudod hány óra?
Fotó megosztása:
Sokat tanulnak a pilóták az aerodinamikáról
Sokat tanulnak a pilóták az aerodinamikáról
Fotó megosztása:
Ez üt: Magnum, Barbie-rózsaszínben
Ez üt: Magnum, Barbie-rózsaszínben
Fotó megosztása:
Orrcserére készül a brigád
Orrcserére készül a brigád
Fotó megosztása:
425 lóerős autók mennek a Formula Renault 3.5-sorozatban
425 lóerős autók mennek a Formula Renault 3.5-sorozatban
Fotó megosztása:
Nyomjad neki, Béla!
Nyomjad neki, Béla!
Fotó megosztása:
Nem sütik, csak a munka hozta közel őket
Nem sütik, csak a munka hozta közel őket
Fotó megosztása:
Kabrióban ritka a 4CV. A farmotoros típus motorizálta Franciaország jelentékeny részét
Kabrióban ritka a 4CV. A farmotoros típus motorizálta Franciaország jelentékeny részét
Fotó megosztása:
Idén is rengeteg néző volt, de nemcsak a Gold-tribünön volt mit csinálni
Idén is rengeteg néző volt, de nemcsak a Gold-tribünön volt mit csinálni
Fotó megosztása:
Nekem, bal, de nektek jobb, csak úgy mutatom
Nekem, bal, de nektek jobb, csak úgy mutatom
Fotó megosztása:
Alakul a formáció
Alakul a formáció
Fotó megosztása:
Hadd örüljön a túloldal is
Hadd örüljön a túloldal is
Fotó megosztása:
Mindjárt jön a tótágas
Mindjárt jön a tótágas
Fotó megosztása:
Vagy inkább szaltó? Bámulatos!
Vagy inkább szaltó? Bámulatos!
Fotó megosztása:
Hungarian super girls
Hungarian super girls
Fotó megosztása:
Leadkép lenne, de állóképből nem lehet
Leadkép lenne, de állóképből nem lehet
Fotó megosztása:
Aki szerelmes lesz, ne írjon, nem tudjuk a számát
Aki szerelmes lesz, ne írjon, nem tudjuk a számát
Fotó megosztása:
Kívülről hasonlít az utcaira
Kívülről hasonlít az utcaira
Fotó megosztása:
Csővázon műanyag kasztni a Mégane Trophy autóiban
Csővázon műanyag kasztni a Mégane Trophy autóiban
Fotó megosztása:
Álomautós kellék a Lambo-ajtó
Álomautós kellék a Lambo-ajtó
Fotó megosztása:
Viszontlátásra 2010-ben!
Viszontlátásra 2010-ben!
Fotó megosztása:
Jó móka
Jó móka
Fotó megosztása:
Boxutcában a kupás Clio
Boxutcában a kupás Clio
Fotó megosztása:
Ez egy Formula Renault 2.0-ás autó
Ez egy Formula Renault 2.0-ás autó
Fotó megosztása:
330 lóerős a versenytaxi
330 lóerős a versenytaxi
Fotó megosztása:
Ők az egyik attrakció
Ők az egyik attrakció
Fotó megosztása:
A sanomás sátor
A sanomás sátor
Fotó megosztása:
Jean Ragnotti jól küldi
Jean Ragnotti jól küldi
Fotó megosztása:
Ez egy 3,5 literes, V6-os gép
Ez egy 3,5 literes, V6-os gép
Fotó megosztása:
Meg mondtam előre, ne menj fel a tetőre
Meg mondtam előre, ne menj fel a tetőre
Fotó megosztása:
Nissan V6 van a kupás kupékban
Nissan V6 van a kupás kupékban
Fotó megosztása:
Ez szűk lesz
Ez szűk lesz
Fotó megosztása:
Biztonsági autó
Biztonsági autó
Fotó megosztása:
Kicsit népünnepély is a WSR
Kicsit népünnepély is a WSR
A WSR részben autósport, részben népünnepély, részben családi esemény, részben egy alkalom, amikor a Renault a termékeit, de főleg a márkát közelebb hozhatja az emberekhez. A gyár ügyel rá, hogy a költségeket a párizsi központ állja.
Egy rosszindulatú vásárlónak így nem lehet az az érzése, hogy a Thaliájára nehezen összekuporgatott forintjaiból gokartozik, körhintázik vagy dodzsemezik más gyermeke, esetleg repked fülig érő szájjal az ugrálóvárban. A jó megoldás különben is az, ha eljön boldog-boldogtalan, a rendezvény és benne minden program ingyenes.
Nézőcsúcs: közel 130 ezer ember
Ez üt: Magnum, Barbie-rózsaszínben
Ez üt: Magnum, Barbie-rózsaszínben
Hivatalos adatokat a látogatók és a parkoló autók számáról a Hungaroring csak a szervezőknek ad ki, de az összeredmény nyilvános.
A harmadik WSR-parádén megint látogatottsági rekord született, a hétvégén teljes nézőszámként közel 130 ezer embert dobott ki a beléptetőrendszer a tavalyi 125 ezer helyett.
A Forma-1-en kívül a csak a WSR töltötte meg látogatókkal a ringet, mert a látványos kamionversenyek régen kivesztek a mogyoródi pályáról.
Egy kattintásnyira van a galéria a WSR-hétvége összes képével
425 lóerős autók mennek a Formula Renault 3.5-sorozatban
Félelmetes hangúak a 425 lóerős autók
Idén kiadónk is jelen volt az eseményen a Figyelőnettel és a Sanomához tartozó autós lapokkal. Az új szerkesztőség által készített Autó2 szervezte be a pomponos lányokat, akik a rajtrácson és a boxutcában is feldobták a hangulatot.
A vezess sátrához sok embert vonzott a fotózkodási lehetőség a versenyzőoverallos pilóta és a pomponos lány képével. Az SMS-ben játszók közül valaki egy navigációs berendezést nyert a mai sorsoláson, gratulálunk neki!
Ragnotti: nem felejt
Ragnotti 64 éves, és így tolja!
Jean Ragnotti 64 éves, és így tolja!
A leglátványosabb attrakciót Jean Ragnotti mutatta be. A neves ralipilótát igazi állatnak neveznénk, ha nem tisztelnék eredményeit és 64 évét.
Mindenesetre szem nem maradt szárazon, ahogy a Renault 5 Maxi Turbo mind a 350 lóerejét ráeresztette a szerencsétlen hátsó kerekekre és a célegyenesben pörögve, végig füstöltetve gyönyörködtette a magunkfajta autóbuzit.
Nincs túl távol a Forma-től. Képek a galériábanMi az az Estafette?
A Baumaxból hoztak facsavart a veteránhoz
Az Estafette, most épp rendőrautóként
Ragnotti akrobatikája mellett sokan örültek a gyári történeti gyűjteményből felvonuló autóknak is, amelyek közül rendőrautóként az Estafette furgon is nagy sikert aratott. Itt volt a Renault válasza a Citroën Kacsára, az R4, amely olcsó, de praktikus és vidám autócskaként máig aktuális.
A formatervezés iránt érdeklődőket várta a designnak szentelt sátor, ahol a tavalyi Genfi Autószalonon látott tanulmányautót állították ki. Azért ezt, mert jól látni rajta, milyen közel áll az utcai Mégane Coupéhoz.
Versenyláz
Hungarian super girls
A Mégane Coupét verseny közben is láthatta a közönség, persze az épített, hátsókerék-hajtású és 330 lóerős pályaautónak az optikán kívül semmi az utcaihoz.
A formaautók mezőnyében Formula Renault 2.0 pilótái és gépei az olasz bajnokság illetve az Európa-kupa keretében is megmérkőztek.
A márkakupák közül a szlovén Clio-kupa futamát is látta a közönség.
Nissan V6 van a kupás kupékban
Nissan V6 van a kupás kupékban
A csúcskategóriát a Formula Renault 3.5 együlésesei képviselik, fejlett aerodinamikai jellemzőkkel és 425 lóerős motorral. Ebben a sorozatban is készült Forma-1-es karrierjére Robert Kubica és Sebastian Vettel.
A Forma-1-ben ez nem fordulhatna elő, de innen haza lehetett vinni a gumikat verseny után, amivel sokan éltek is. Egy üveglappal asztallá fejlesztve szép emlék a WSR-ről, amely minden bizonnyal jövőre is visszatér a Hungaroringre.
Viszontlátásra 2010-ben!
Viszontlátásra 2010-ben!