Itt vannak az első fotók az új Opel Astra utasteréről. Májusban a műszaki tartalom bemutatásakor még csak kívülről nézhettük meg a német márka legfontosabb autóját.
Ahogy a külső, úgy az Astra utastere is az Insigniánál látott jegyeket követi. Az ajtókra kifuttatott műszerfal, amely egy méretes T-t formázva nyúlik az ülések közé, abszolút visszaköszön, de az órák, a szellőzők és a kapcsolók is ugyanolyanok, a kormányról már nem is beszélve. Ez azonban nem baj, mert így mindenképpen hihető a fejlesztők ígérete, az új Astrában felhasznált anyagok nyomán prémiummodellben érezheti magát az utas.
Ebben komoly szerepe lesz a fényjátéknak is. A sebességváltó, az ajtónyitó fülek körül illetve a műszerfal felől is vörös fény árasztja el az utasteret.
Új koncepcióban dolgozta ki a rakodóhelyeket is az Opel. A fejlesztők szerint eddig az autógyárak a tárolóhelyek méretére összpontosítottak és nem a használhatóságukra. Feltették, a kérdést, vajon a kesztyűtartóban tartják a kesztyűt az emberek?
Az Opel-csapat összeállított egy 20-as listát, amiket el akartak helyezni az Astrában és ezeknek megfelelő helyeket próbáltak kialakítani. A listán olyan elemek szerepelnek, mint toll, érmék, zseblámpa, autótérkép, napszemüveg, pénztárca, mobil telefon, CD, MP3 lejátszó, magazinok, gyümölcs, elsősegélykészlet, kabát, 0,5, 1, 1,5 literes palackok és persze kesztyű.
Ennek nyomán alakították ki a rakodórekeszeket a műszerfalon, az ajtókban, a kesztyűtartóban vagy az ülés alatt. Ugyanakkor a praktikus felhasználásnak megfelelő csomagtartót is akartak, itt is találunk tárolókat, a padlója pedig többféle magasságban állítható.
Egyelőre nem közölte az Opel a csomagtartó méretét, s azt is csak a kipróbálása után tudjuk meg, hogy mennyire tágas az új Astra. Ám tekintve, hogy elődjéhez képest a karosszéria 15 centit nyúlt, a tengelytávolsága pedig 71 milliméterrel bővült, bizonyára több hely jut az utasoknak és a csomagoknak is.