Elkészült a WRX STI spec C, a Subaru Impreza legsportosabb variánsa. A típus továbbfejlesztett motorral, megerősített, ugyanakkor kikönnyített karosszériával készül, miközben számos az átlagosnál sportosabb kiegészítővel gazdagodott.
A 2,5 literes boxermotorhoz ebben a kivitelben más turbófeltöltő csatlakozik, ugyanakkor a motorvezérlő elektronikát is áthangolták. Teljesítménynövekedésről nem ír a gyár, de egyenletesebb és gyorsabb gázreakcióról igen. Emellett a vezető a váltókar mögötti kapcsolóval aktivizálhatja az intercooler hűtést, ami nem más, mint a motorsportban már használt megoldás, hogy vizet permeteznek a hűtőre, még jobban csökkentve a motorba kerülő levegő hőmérsékletét
Miközben több helyen megerősítették a karosszériát, alumíniumból készült motorháztetővel, vékonyabb üvegekkel, kisebb akkumulátorral és pótkerék nélkül kerül forgalomba a spec C, amely így könnyebb hagyományos társainál. Az autó irányíthatóságát a 18 colos felnik és a feszesebbre hangolt futómű javítja, a gyorsabb kanyarvételnél új hátsó differenciálmű segít.
A hagyományos színek mellett a spec C két egyedi fényezéssel is rendelhető, az ún. napfelkelte sárga és a tiszta fehér csak ehhez a típushoz készült. Ugyanakkor a típust az aranyszínű féknyergekről és versenyautós üléseiről is azonosítani lehet.
Egyelőre Japánban árusítják a különleges Subaru Imprezát, nincs szó az Európai értékesítésről. A WRX STI spec C-ből mindössze 900 darab készül.