Hasonlóan a Ferrari Scuderia, illetve a Lamborghini Superleggera modellekhez, az Aston Martin is elkészíti saját utcai „versenyautóját”. Ám míg a Lambóból közel kétszáz, a Ferrariból több ezer került közforgalomba, addig a brit sportkocsiból mindössze harminc darab készül. Mindez biztosítja, hogy a kocsi egyedi, no és drága legyen.
Az LMV/R, vagyis Le Mans Vantage Racer különlegességét a normál Vantage-hoz mért kisebb tömege adja. Ezen a kocsin ugyanis karbonból készült motorháztető, sárvédő, lökhárítók, küszöbök, hátsó szárny és diffúzor szerepel.
Bár a motorhoz nem nyúlnak, a kocsi mégis izgalmasabb vezetést kínál, köszönhetően az áthangolt futóműnek, a kiszélesített nyomtávnak és a 20 colos felnikre szerelt, peres abroncsoknak. A rövidebb fékútról nagyobb féktárcsák gondoskodnak. Így aztán minden gazdag vevő azt hiheti, máris az igazi versenyautót vezeti.
Belül szintén a szénszálas műanyagé a főszerep, számos helyen tűnik fel a versenysportban használt anyag, ugyanakkor az üléseket, a tetőt, az ajtókat stb. alcantara borítja.
A járművet Kaliforniában alakítják át az eredeti Vantage-ből, de bármelyik amerikai kereskedésben megrendelhető. A színkínálat és az extrák megegyeznek a hagyományos Vantage-éval.