A kiegészítőcsomag megvásárlója a gyári verzió a két LED-fénycsöve helyett négy darabbal szerelt, szélesített első lökhárítóhoz jut. Első és hátsó kerékjárat-szélesítések is járnak, és a szélesebb nyomtávú kerek a Hamann 23 colos felnijét kapják. Hátul a háromrészes hátsó diffúzor és a csomagtartóra illetve a tetőre szerelhető spoiler vadítja az X6-ost.
A laupheimiek a kipufogórendszert is alaposan átalakítják: a leömlőktől a teljes rendszert lecserélik és a hátsó kötényelem középső részén párban 120 milliméter átmérőjű kipufogócsöveken keresztül távozik a gáz és a hang a 4,4 litetes motorból.
A Hamann dolgozik a motorelektronika átírásán is, amely ősztől lesz majd kérhető, és amelynek keretében nagyobb teljesítményre és forgatónyomatékra, valamint a korlátozás kikapcsolásával 300 km/órás csúcssebességre számíthat az X6 Tycoon tulajdonosa.