Gyári kivitelében is igazi időzített bomba az Audi TT RS, hiszen a kis sportkocsit 335 lóerő repíti. A brutális Porsche-átalakításairól híres Sportec viszont többet akart.

Elkészítették a 2,5 literes öthengeres turbómotor módosítását. Sokat nem variáltak, új motorvezérlő programot írtak, azaz felszabadították azt a teljesítményt, amit az Audi a tartósság kedvéért nem aknázott ki.

400 lóerő és 545 Nm
400 lóerő és 545 Nm

400 lóerő és 545 Nm

400 lóerő és 545 Nm


Immár 400 lóerős a motor, miközben a forgatónyomaték 450-ről 545-re emelkedett. A svájci tuningcég mérése szerint a gyári kivitelre 0,4 másodpercet verve, mindössze 4,2 másodperc alatt gyorsul százra a tuningolt TT RS. A végsebességét nem hozták nyilvánosságra, de tekintve, hogy a normál kivitel is megfutja a 280-at, így a Sportec gépe valószínűleg 290-ig is hajtható.  

A most bemutatott átalakítás csak az első lépcső, ezért nem is tartozik hozzá karosszériaátalakítás, ugyanakkor a Sportec már dolgozik egy tőle megszokott ütős változaton. Kíváncsian várjuk.