A Hyundai 75 millió dolláros beruházásának eredményeként 2010 májusától Törökországban készül az új i20 ötajtós kivitele. Az eddig Indiában készülő típusból évi 80 ezer készül, ennek jelentős része az európai országok piacán talál majd gazdára.

Magasabb nem lett
Változott a tengelytáv is

Változott a tengelytáv is

Változott a tengelytáv is


Ez nem is meglepő, hiszen a Getz utódjaként az i20-at kifejezetten európaiaknak tervezték, Európában, a Hyundai rüsselsheimi fejlesztőközpontjában. Az új modell hosszabb és szélesebb az elődnél, és az új padlólemeznek hála a tengelytáv is gyarapodott.

Nem ez az egyetlen Hyundai modell az izmiti gyárban, hiszen Accent és Matrix modellek is készülnek itt. A Hyundai Motor India továbbra is gyártja az i20-as három- és négyajtós kiviteleit, valamint a jobbkormányos modelleket.

Az i20 motorválasztéka:
 

Benzinesek 1,2 1,4 1,6*
Max. teljesítmény 78 LE 100 LE 126 LE
Max. nyomaték 118 Nm 137 Nm 157 Nm
Gyorsulás (0-100 km/h) (aut.) 12,9 s 11,6 (12,9) s 9,5 (11,4) s
Végsebesség (aut.) 165 km/h 180 (172) km/h 190 (180) km/h

Dízelek 1,4
1,4
1,6* 1,6*
Max. teljesítmény 75 LE 90 LE 115 LE 128 LE
Max. nyomaték 220 Nm 220Nm 260 Nm 260 Nm
Gyorsulás (0-100 km/h) 16,2 s 13,6 s 10,7 s 10,4 s
Végsebesség 161 km/h 171 km/h 190 km/h 190 km/h

Négyféle felszereltségi szintben lehet megvásárolni az i20-at. Classic, Classic A/C, Comfort és Style fantázianéven.

*= Magyarországon nem kapható