Folyamatosan növeli piaci részesedését és javítja eredményeit a Ford. A vállalat, amely Észak-Amerikában a Ford mellett a Mercury és Lincoln márkákat is forgalmazza, a harmadik negyedévben az Egyesült Államokban 5 százalékkal, míg Kanadában 26 százalékkal növelte értékesítését.
Európában továbbra is második. Szeptemberben 10,1%-os piaci részesedés ért el, ami 2001 óta a cég legjobb eredménye. Az év első kilenc hónapjának 9,2 százalékos eredményét nézve, ennél is régebbre kell tekintenünk, hiszen ebben az összevetésben ilyen jó eredményre1999 óta nem volt példa. Négy hónapja folyamatosan nőnek a cég eladásai.
A Ford magyarországi teljesítménye európai szinten is kiemelkedő, a közel egy éve piacvezető vállalat az év első kilenc hónapját tekintve 13,97%-os piaci részesedéssel, 2,3 százalékpontos piaci részesedésnövekedést elérve áll az első helyen.
Európában a siker kiemelt szereplője az új Fiesta, amelyből szeptemberben 51 400 kelt el, ennél legutoljára 1994-ben sikerült többet eladni belőle. Idén eddig 355 ezer fogyott a modellből, ami az eladott európai Fordok 32,6 százaléka.
Magyarországon csak 16,3 százalékot produkál a Fiesta, 2009 első kilenc hónapját tekintve a Focus volt a legnépszerűbb, de nemcsak a Ford-modellek közül, az összes típus közül ezt választották a legtöbben. Persze ebben szerepe van a nagymértékű céges autóvásárlásoknak is.