A Nürburgringen kaptak lencsevégre egy M3-as BMW-t, amely számos tesztkört teljesített. Hivatalos információt persze a BMW nem adott ki, de a részletek összeállításával lehet találgatni.
A fehér sportkocsi szinte ugyanolyan, mint a többi M3-as, de átalakított első spoilert, illetve kis hátsó szárnyat visel. Felnijei sem szerepelnek a gyári katalógusban és bukócső sincs még az M3-as kínálatában.
Egyes feltételezések szerint a nyáron bemutatott M3 GT4 versenyautó utcai változata lehet a kocsi. Ennek elkészítéséről még Dr. Kay Segler, az M GmbH. vezetője tett utalást korábban.
Persze nem lenne meglepő ez a lépés, hiszen az M3-asból mindig is készültek különleges változatok. Az első sorozatból, az Evo I, Evo II, illetve a Sport Evolution, az E36-osból a GT, az előző E46-osból a CSL. Azt már korábban kizárta a BMW, hogy a mostani M3-ból készülne CSL, azaz könnyített felépítésű változat, de a GT könnyen megvalósítható.
Ennek megfelelően az új limitált sorozatú M3-as várhatóan 430-440 lóerős lesz, a sportosabb kialakítású kipufogó alkalmazása nyomán. Futóművét feszesebbre, kormányművét direktebbre hangolják, miközben a karosszériát úgy módosítják, hogy több leszorítóerőt termeljen.
Abroncsai utcára még épp engedélyezhető fél-slick gumik lehetnek. Ezek ugyan jelentősen kopnak, de az átlagosnál sokkal jobban tapadnak. Belülre versenyülések kerülhetnek, felárért pedig a bukócső is elérhető lesz, ahogy a Porsche GT3 RS-nél is.
Tehát minden adott, hogy az autó normál forgalomban is használható maradjon, de ha kell, hobbi célokkal versenypályán is elemében legyen.