Egyre súlyosabb adósságterhek nyomják a Ladát, így az állami segítség ellenére nem zárható ki az autógyártó csődje – írja az Automobilwoche című német szaklap.
Lapáton a dolgozók negyede?
A szanálás egyik eleme a dolgozók jelentős részének elbocsátása. Jelenleg százezer név van a Lada bérlistáján, 27 ezer dolgozó elbocsátásról lehet szó a 2012-ig terjedő időszakban.
Lada Drift
Október elején 62 milliárd rubeles (375 milliárd Ft) tartozást görgetett maga előtt a Lada, ami év végéig 75,2 milliárdra nőhet. A legnagyobb hitelező a legnagyobb orosz pénzintézet, az Opel megvételében is érdekelt Szberbank.
Helyi gyártással megerősödtek az importmárkák
Fotó megosztása:
A Lada jövője is ennyire stabil?
Fotó megosztása:
Strapabíróbb az itthoninál az orosz Astra
Fotó megosztása:
Modernizálva a Lada elkerülheti az agóniát
Fotó megosztása:
A régi szép idők!
Fotó megosztása:
Ilyen modern lehet a jövő a Projekt C alapján
Fotó megosztása:
A Lada Oroszország része
Fotó megosztása:
Tavaly 880 000 Lada készült
Fotó megosztása:
11 éve az Opelnek nem kellett a Lada
Fotó megosztása:
Lehetne koreai is, de ez az új Lada
Fotó megosztása:
Egymilliárd dollárt ért meg a Lada egy negyede a Renault-nak
Fotó megosztása:
2002 óta készül a Chevy Niva Togliattiban
Fotó megosztása:
Örülnek a szomszédok, mert megmázták a Kárpátokat a Nivával
Fotó megosztása:
Az olajdollárokból autóra is telik. 2010-ig az orosz piac megelőzi a németet
Fotó megosztása:
Fotó megosztása: