Már javában tesztelik a Ferrari új csúcsmodelljének technikáját. A műszaki megoldásokat egy 612 Scaglietti karosszériájába bújtatva próbálgatják. Az új modell a jelenleginél hosszabb tengelytávolsággal készül, amellyel nemcsak a stabilitást és a kényelmet sikerül javítani, de az utastér is tágasabb lehet.

Ez pedig kifejezetten fontos ez esetben, tekintve, hogy ez a modell négyszemélyes belsővel készül. Egyelőre a Ferrari nem tervezi, hogy szedánt gyártson, így ennek a modellnek kell kiszolgálni azokat vevőket, aki egy Aston Martin Rapide vagy egy Porsche Panamera vásárlásán gondolkodnának.

Továbbra is V12-es motor kerül a kocsiba, de nem a jelenlegi 5,7-est fejlesztik tovább, hanem az 599 GTB-ben már bevetett, eredetileg az Enzo számára fejlesztett 6,0 literest. Teljesítménye várhatóan 640 lóerő körül lehet majd. Igen valószínű azonban, hogy nem csak tisztán benzines motorral lehet megvenni, hanem hibridként.

Gyorsabb, takarékosabb az új Ferrari 1
Gyorsabb, takarékosabb az új Ferrari 11


Még várhatóan idén bemutatkozhat az első hibrid Ferrari, amelynek technológiája már korábban kiszivárgott.

Az első kerekeket hajtó villanymotor elsősorban nem teljesítményfokozásra szolgálna, hanem egyfelől csúszós úton javítaná a jármű tapadását, irányíthatóságát, másfelől dugóban araszolva tisztán elektromos hajtásként használva csökkentené a kocsi fogyasztását. A fogyasztáscsökkentést az új hétfokozatú, duplakuplungos automata váltó és a minden részletre kiterjedő súlycsökkentés is segíti.  

Biztosra vehető, hogy a 612 Scaglietti utódja simán 4 másodperc alatt képes lesz elérni a 100 km/órás sebességet. Legnagyobb sebessége pedig meghaladja a 320 km/órát. A nagyjából 60 millió forintba kerülő Ferrari GT várhatóan 2011-re készül el.